Pages

Sunday, October 15, 2017

Empties #39



Ponovo nisam pratila koliko se proizvoda nakupilo, pa je danas pred vama jedan poduži post. Proizvodi o kojima sam ranije pisala neće biti detaljno recenzirani opet, ali ima dosta onih o kojima nisam do sada pisala. Čeka me puno kuckanja, pa da ne dužim, počnimo...



Kada je Balea u pitanju, za početak, tu su dva proizvoda- pena za kupanje od vanile (koja se ne vidi lepo, što sam tek sad shvatila) i gel za tuširanje "marsh- mallow". Pena je bila sasvim dobra, iako sam očekivala malo intenzivniji miris vanile, dok sam gelom prezadovoljna. Lepog je mirisa, koji se ne zadržava dugo na koži, ali i te kako prija ako volite slatke mirise. Nije mi dodatno isušivao kožu, mada se ja uvek mažem nakon tuširanja.

Tu je moj voljeni K piling koji redovno trošim i obožavam. Detaljnu recenziju pročitajte ovde. Zaista nemam potrebu da probam nijedan drugi prirodni kafeni piling pored ovog. Iako trenutno testiram jedan piling iz Avon-a, još jedna kutijica K pilinga čeka u šteku.

O Nivea losionima sam takođe pisala zaseban post (klik) i ostala sam pri mišljenju da su odlični. Iako mi je ovaj bio pretežak za leto, dolaskom jeseni sam ga sa uživanjem potrošila.

Lactacyd intimne kupke sam koristila oko godinu dana, jer sam nakon porođaja otkrila ovu koju sam obožavala. Naravno, želela sam da isprobam još vrsta i ovu roze za osetljivu kožu sam takođe jako volela. Potrebna je trunčica pa traju mesecima i zaista mislim da su jako kvalitetne, a povoljne.

O Farmasi dezodoransu i Yves Rocher tuširalici sam pisala u okviru jednog od "Mixology" postova (klik). Ovo su defitinivno favoriti i sigurno ću im se u budučnosti vraćati. Imam još jedan gel za tuširanje kao i losion iz YR seta i radujem se njihovom korišćenju. A rado ću isprobati i još neki Farmasi dezodorans!

L'occitane losion za telo je još jedan proizvod o kom sam pisala (recenzija) i koji je definitivno bio jedan od favorita leta. Koliko mislim da je njihova krema sa ši puterom dobra za zimu, toliko mislim da je ovaj losion idealan za leto. 


Muž je ovog leta trošio ove dve 2 u 1 tuširalice- Fa i Avon. Jedva sam uspela da izvučem nešto o njima, pa ću vam preneti da se miris na koži duže zadrži kod Fa gela, dok su mu oba prijala i nijedan nije izazivao perut, sa kojom inače ima problema.

Uriage micelarnu vodu koristimo već oko godinu dana jer je odlična. Tara voli njen miris i svakodnevno uživa kada joj čistim lice sa njom. Detaljnije o njoj pročitajte ovde.

La Roche- Posay Lipikar gel za kupanje je takođe koristila beba jer s vremena na vreme kupim proizvode za atopičnu kožu. Bio je sasvim dobar i jedina zamerka koju imam jeste što se brzo troši. Ne smem da zamislim koliko bi meni potrajao, kad se za nju brzo istrošio. Sa njim sam joj i kosu prala jer je namenjen i za to, pored tela i lica. Sve u svemu zadovoljna sam, mada smo se tokom zime ipak opredelili za ulja za kupanje.

Nikel masku za hidrataciju lica od pomorandže sam dobila davno u nekom Purity box-u. Iako sam je potrošila pre nekoliko meseci, čuvala sam ambalažu jer je praktična za put. No, maska je bila odlična. Defintivno kupite kutiju ako se nekad nađe u njoj. Ovo mi je nakon Glamglow plave, najbolja maska za hidrataciju koju sam probala!
Tu je još jedna hidrirajuća maska, i to Freeman. Ona ide u smeće jer joj je istekao rok, posto sam bila jako neredovna sa maskama nakon porođaja. Ali, potrošena je skoro do kraja, pa nije strašno. Iako mi je Nikel bila za tručicu bolja, mislim da je ovo najbolja drogerijska maska za hidrataciju. Davno sam pisala i recenziju (klik).

Tu je i treća maska, ovog puta Uriage u mini tester pakovanju. U pitanju je maska protiv crvenila kože, sa kojim ja imam problema oko nosa. I zaista, nakon jednog korišćenja sam videla da se koža smirila i crvenilo dobrim delom povuklo. Ostatak lica je lepo hidrirala, tako da mi se prilično dopala.

Sun Dance fluid za lice sa spf50 ide u smeće nepotrošen zbog isteka roka. Koristila sam ga prošlog leta svakodnevno, kao kremu, dok se ovog leta ostao po strani zbog Eucerin fluida koji mi je više odgovarao. Ovaj je trošio muž pomalo na plaži, pa je vreme da se rastanemo. Za svoju cenu je više nego dobar, ali bih ga pre preporučila nekome sa suvom kožom. Mojoj, kombinovanoj je bio premastan.

Caudalie krema je bila odlična, posebno za topao period godine jer je brzo-upijajuća. Jedina mana joj je bila nedostatak zaštitnog faktora, ali ako koristite puder koji ga ima, nemate problema. Recenzija je ovde.

Lancome dvofazno sredstvo je defintivno najbolje koje sam probala i sa razlogom se našlo u prošlogodišnjim favortima. Zato, kad god kupujem Hypnose Drama maskaru, ja pričekam da je nađem u promo pakovanju sa njim jer se dobije kao gratis proizvod a cena mu nije mala uopšte, inače. Potrebno je izuzetno malo, pa mi i ova mini pakovanja od 30 ml potraju fino.

Tu je Burt's Bees balzam za usne od nara koji sam prošle zime nosila u džepu od jakne i svakodnevno ga koristila. Međutim, posto je prirodni proizvod u pitanju, a i malo ga je ostalo, zbog roka se neću usuditi da ga i dalje koristim. Bio je odličan, ali i Sierra Bees balzami sa iHerb-a koji su povoljniji, mi se podjednako dopadaju.


Gliss šampon sam pohvalila u prvom "Mixology" postu (ovde). Zaista volim njihove proizvode za kosu i redovno ih kupujem.

Velnea odstranjivač laka je stari dobri Lilijev, samo je promenjena nalepnica na ambalaži. Jedina mana mu je što je previše mastan pa morate paziti da vam ne kapne da odeću da ne biste kao ja upropastili nove farmerke. Svoj posao radi super i iznova i iznova ga kupujem godinama unazad.

Nuxe kremicu za ruke sam obožavala. Pored toga što miriše najsavršenije na njihovo čuveno suvo ulje, dopalo mi se i kako neguje, moje inače suve ruke. Iako sam je koristila pred spavanje (jer u toku dana zbog bebe ne stižem) može biti i odlična dnevna krema jer nije masna uopšte. Detaljnije u recenziji.

Avon sprej za sušenje laka je stalni član mojih "Empties" postova i sada kada ga opet koristim mogu da kažem da je bar 5 puta bolji od Llums spreja. Potrudiću se da uvek imam bočicu u šteku da ne bih morala da probam druge, nedovoljno dobre.

Vademecum 2 u 1 paste (+ tečnost za usta) su mi bile skroz ok, iako ja godinama koristim samo prirodne i biljne. Pakovanje i akcija na kojoj su bile me privuklo da kupim sve tri vrste. Sada ih koristi muž, pa ja uzmem ponekad. Jedino me nervira pakovanje, jer već nakon par dana morate da ga držite naopako da ne biste pola sata čekali da proizvod izađe na četkicu.

Kad smo kod četkica, tu je moja najdraža Tepe supreme! Iako sam kupila drugu probe radi, prvom prilikom se vraćam na ovu. I o njoj sam vam već pisala na blogu (klik).


Colourpop tečni mat ruž ide u smeće jer se usmrdeo. Baš čudno da se to desilo prvo sa ovim koji mi je najnoviji u kolekciji. No, znala sam da im se to dogodi pre nego ostalim ruževima pa nisam bila iznenađena. Pošto je vrišteća boja u pitanju, nisam ga previše iznosala, ali bio je poklon prilikom jedne kupovine, pa mi nije toliko žao.

Burra BB krema ide nepotrošena u smeće i zbog roka a i zbog toga što je prestala da mi odgovara. O njoj sam pisala pre godinu dana kada mi je bila sasvim ok (recenzija). Ali, primetila sam da mi je potrebna dosta veća količina nego sa drugim kremama, a pakovanje je dosta manje, kao i da mi se ne razmaže lepo i da licu neku nezdravu narandžastu boju. Naravno, ovo sam sve primetila dok je još bila u roku. Šteta!

Proizvod zbog kog mi je najžalije što se ovde našao je definitivno Maybelline korektor, jer se ne može kupiti kod nas. Meni je Tara zagubila poklopac i kako je bar mesec dana proveo bez njega, poprilično se sasušio. Ako ga pronađem u Gracu, sigurno kupujem novi jer je stvarno odličan.

Tu je još jedan Maybelline proizvod, Baby Skin prajmer koji je meni za svakodnevno šminkanje bio skroz zadovoljavajući. Nisam ga birala za posebne prilike kada šminka treba ceo dan da mi stoji na licu i sigurno da ima puno boljih, ali ja nikako nisam razočarana, posebno ako uzmem cenu u obzir. Prisetite se recenzije- klik.


Kada su proizvodi za jednokratnu upotrebu i testeri u pitanju, sacuvah nekoliko za koje smatram da bi vas interesovali. Za početak tu je nova Balea "sheet" maska za lice od dinje (ako je nacrtana lubenica, miriše na dinju), koja mi se pokazala sasvim zadovoljavajućom. Bolje su mi korejske, ali ni ova ne zaostaje puno. Kupila sam još jednu vrstu, koju nikako da probam, kao i one u kapsulama, o kojima vam uskoro pišem. Probala sam dva Sephora testera koja sam dobila prilikom jedne kupovine, a to su puter za telo i glinena maska za lice. Maska neverovatno podseća na belu Glamglow, tako da ću sigurno kupiti veliko pakovanje, čim potrošim neku od načetih glinenih maski, a puterom sam takođe jako zadovoljna. Ima veoma nežan i prijatan miris, kao jedna njihova krema za telo koju sam koristila, a super neguje suvu kožu. Alverde maska za kosu mi je ostala od letovanja jer nisam imala vremena da je u Italiji probam. S obzirom da je u pitanju prirodna maska, ja sam oduševljena efektom. Kosa mi je bila izuzetno meka i svilenkasta nakon jednog korišćenja. Sigurno ću probati neke maske koje imaju u originalnim pakovanjima, a ova je super za putovanja ili jednostavno probu. Tu je još jedna maska za kosu, ali dosta jača, Keune. Iako znam da ima puno boljih maski koje dugoročno neguju kosu, ova mi je bila neophodna pre šišanja jer su mi krajevi bili u užasnom stanju. I zaista učini da oni izgledaju bolje. Imam još jednu ali ću je čuvati kada opet bude vreme za šišanje, pa ako hitno zatreba pre toga. I za kraj, tu je Balea after sun maska za lice koju sam (gle, čuda) iskoristila na moru i koju već godinama kupujem jer je odlična.

Da li ste probale nešto od ovoga i delimo li mišljenje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Probala sam ovu Freeman masku i bila mi je skroz ok, a volela bih da probam LRP, vidim da svi hvale njihove proizvode. Nisam ranije znala za tvoj blog, ali sada sam ga detaljno pregledala. :-D Mozemo se uzajamno zapratiti ako zelis. :-*
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete