Pages

Saturday, October 28, 2017

New in #23



Sa ovim postom toliko kasnim da su neki proizvodi sa spiska noviteta već završili u kesi sa praznim bočicama, haha. Međutim, nisam smela da čekam još, jer sledećeg vikenda putujem u Grac, a skupilo se i nekoliko rođendanskih poklona, pa bi taj post zaista bio predugačak. Tako da vas, jako ubrzo, čeka još jedan post sa novitetima i ulovom iz Austrije. A sada, da pređemo na novitete od prethodnih mesec- dva...




Prvo ću vam predstaviti proizvode koje sam dobila na testiranje. Pri kupovini OGX ulja za kosu, dobila sam da isprobam šampon i balzam, čemu se jako radujem jer me njihovi proizvodi baš privlače. Sada ih možete kupiti i preko sajta Kozmetika Teatar, a ne samo u drogerijama. Stigao mi je i Bioderma paketić sa dva proizvoda za atopičnu kožu, koje sam odvojila za bebu, jer joj ponekad iskoči ekcem. Međutim, ja sam ta koja se borila sa ekcemom u prethodnom periodu i Atoderm balzam mi je i te kako pomogao. Uskoro o njemu u recenziji! Ulje sam odvojila za bebu, pa čeka svoj red, jer trenutno koristimo drugo (videćete ispod). Poslednji paket koji sam dobila me je posebno iznenadio, jer iako sam jako dugo želela da probam njihove proizvode, nekako sam uvek nenamerno zaboravljala na brend Dr. Hauschka. To će definitivno biti ispravljeno i jedva čekam da potrošim načeto i počnem druženje sa mlekom za čišćenje lica i kremom za ruke. 


Sa Kozmetika Teatar stranice sam kupila i dve nove Freeman maske (ispod 500 dinara), jer je izbor veći, a cene povoljnije nego u drogerijama. Testiram ih već neko vreme, pa vam uskoro detaljnije pišem. Reći ću samo da je glinena peel- off maska ljubav na prvo korišćenje! Tu je i jedna sheet maska, Balea. Baš pred pisanje posta sam je probala, ali pošto se beba vratila ranije iz šetnje i uplašila kad me je videla, morala sam da je skinem :) Kupiću još jednu pa ću isprobati kad bude prilike (120 dinara). Pošto su me Avon Anew dnevna i noćna krema skroz oduševile (klik) odlučila sam da poručim i okoloočnu kremu iz iste linije (oko 600 dinara). Zanimljivo je što se sastoji iz dva dela, od kojih se jedan maže na kapak, a drugi ispod oka. Častila sam se jednom HE okoloočnom kremom za rođendan, ali ću prvo isprobati ovu i svakako vam pisati o njoj. Prošlog meseca je u Sephori bila akcija 2+1 na proizvode njihovog brenda pa sam kupila piling za usne (oko 600 dinara) i tonik (400-500 dinara), između ostalog. Tu su i dve prirodne paste za zube, Alverde (oko 250 dinara) i Logona (trenutno snižena na oko 300 dinara u Liliju). Prvu koristim oko nedelju dana i nije mi baš najdraža, ali videćemo...

  
Biobaza dezodoransi su mi baš prirasli k srcu. Letos sam trošila verziju od ruzmanirna i limuna, pa sam se odlučila za drugi, sa ši puterom, tokom zime. Bili su na 1+1 gratis akciji u DM-u, pa sam kupila dva za 350 dinara, čini mi se (a dobih još dva u Purity Box-u, pa ćemo se još dugo družiti). Već dve godine od kako smo se preselili, a ja nisam našla vremena da napunim kadu. Zato sam kupila ovu Balea penu, kao obećanje sebi da ću bar jednom nedeljno da se opustim. Još ne nađoh vremena, ali valjda ću uskoro. Cena joj je jako niska, oko 150 dinara, koliko se sećam. Nova Gliss maska je kupljena jer je bila u tom trenutku najjeftinija (300 dinara), a trebala mi je maska uz ljubičasti Seri šampon, pošto nisam želela da rasparim nijednu (van šampona i balzama). Pošto sam rešila problem sa žutilom, ona putuje u Valjevo kod mojih da imam kad sam tamo, a ja počinjem sa testiranjem svega i svačega za kosu. Balea kremu od nevena sam kupila za stopala jer sam čula da odlično neguje. Mislim da košta oko 250 dinara. I tu je i gorepomenuto OGX ulje za kosu, koje me jako privlači. Uskoro počinjem da ga koristim uporedo sa šamponom i balzamom, pa ću vam preneti utiske o sva tri proizvoda. Ono košta oko 1000 dinara.


Beba se lepo ponovila prethodnog meseca, hehe. Šalu na stranu, vratili smo se na proizvode za atopičnu kožu, pa sam kupila Uriage Xemose ulje za kupanje za oko 1600 dinara (bukvalno par dana pre nego što je stigao Bioderma paket). Pošto ne mogu uljem baš i kosu da joj perem kupila sam i bebi šampon (900 dinara), a vratili smo se na pelensku kremu o kojoj sam vam pisala ovde. Imala je crvenilo koje nikako da prođe mesec dana i od kad sam počela ponovo ovu kremu da joj mažem (uz prskanje Uriage termalne vode), sve se sredilo za par dana. Bioderma bebi micelarna je još jedna ponovljena kupovina (1000 dinara), a to je bila i prva bebi recenzija na blogu, jer smo je koristili odmah po rođenju (recenzija). Mustela 2 u 1 kupku za telo i kosu (800 dinara), smo kupili uz parfem kako bi dobili medvedića i poklonili ih jednoj bebi. Tokom zime koristimo ulja, a na proleće prelazimo na ovu klasičnu kupku.


Kada je dekorativa u pitanju, tu je nekoliko novih proizvoda. Verovatno znate da se od nedavno Makeup Revolution proizvodi mogu kupiti u Alexandru. Ja sam odmah otišla po ovaj divni hajlajter (850 dinara) iako sam čitala ne baš sjajne recenzije. Toliko je lep, da sam ga morala imati u kolekciji. No, i u praksi se pokazao sasvim zadovoljavajuće, samo treba paziti jer je jako pigmentovan. Kada su dodaci za šminkanje u pitanju, kupila sam Ecotools četku za kremaste konture (bila je snižena na domaćem Real techniques sajtu na 450 dinara), kao i Real techniques mini sunđere (550 dinara) kojima sam potpuno oduševljena, jer mi korektor nikada ranije nije tako lepo izgledao na licu. Definitivno ću kupiti i veliki sunđer! Tu su tri nova laka za nokte, dva Trend it up i jedan Avon. Beli sam samo jednom mazala, jer je prošlo leto, a druga dva svaki čas lakiram jer su mi prelepi. NYX tečni Suede mat metalik ruž me je oduševio kada sam videla svočeve po internetu i jedva se odlučih za nijansu, ali izabrah ovu, pravu zimsku. Izuzetno je mat i suv, ali izgleda predobro! I za kraj tu je treći Sephora proizvod kupljen na akciji, set od dve turpije za nokte (oko 400 dinara), koje nisam probala još uvek.

Kako vam se dopadaju moji noviteti i da li ste probale nešto od ovoga?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment