Pages

Tuesday, December 5, 2017

Alverde advent calendar 1/4



Konačno vam danas predstavljam prvih 6 proizvoda iz Alverde advent kalendara. Nažalost, njega ne možete kupiti u Srbiji, ali ako putujete ja vam ga toplo preporučujem! Ja sam svoj kupila u Gracu za 20 evra. Kao i kod svakog kalendara ovog tipa imate 24 proizorčića, za svaki dan u decembru do katoličkog Božića. Iako je prvobitni plan bio da počnem sredinom meseca i tempiram otvaranje do našeg Božića, nisam izdržala, pa sam baš danas završila sa svim iznenađenjima. Polako ću testirati proizvode i pisati vam mini recenzije, jer se većina može naći kod nas u full size pakovanjima. 
Pa da počnemo...




Dan 1
Iza prvog prozorčića, nalazio se mini puter za telo u pakovanju od 50 ml. U pitanju je puter sa mirisom jabuke, što mi je delovalo jako zanimljivo, pošto se ne može naći puno kozmetičkih proizvoda sa tim mirisom. Veoma je blaga, a nežna nota, koja se ne zadržava predugo na koži, što sam i očekivala od prirodne kozmetike. Potrebno je malo više masiranja, kako bi iščezao beli trag. Najviše me podseća na The Organic Shop kremu za telo (klik) po svojim karakteristikama, samo je malo gušći. No, svideo mi se. Jako!

Dan 2
Narednog dana izvukla sam proizvod koji sam ranije koristila, iako nije namenjen mom tipu kože. Ovo je maska za suvu kožu, namenjena hidrataciji. Kao i ulje iz iste linije sa ružom o kom sam davno pisala (klik), ona mi je jako prijala, posebno u ovim hladnim zimskim danima. Mislim da je odlična za svaki tip kože, sem za jako masnu, jer odlično hidrira i nakon nje nije neophodno nanositi kremu za lice. Na slici vidite samo polovinu, jer je druga potrošena, kako bi utisci bili što svežiji.

Dan 3
Trećeg dana izvukla sam nekozmetički proizvod, ali je zaista kao stvoren za mene. Jako volim da se igram sa testom i pečem svašta nešto, a kako idu praznici sigurno ću praviti medenjake veoma često. Zato će mi ova novogodišnja modla za kolače super doći. Popodne planiram da je testiram!


Dan 4
Na red je došao i prvi gel za tuširanje, od mandarine i vanile. Nisam preterani ljubitelj citrusnih mirisa zimi, ali ovaj je nešto posebno. Mislila sam da se vanila neće ni osetiti, ali pogrešila sam. Ovo je savršen spoj dva različita miriša i mene asocira na neke kolače... Kao i druge prirodne tuširalice, slabije peni, ali to za mene nije novo. Tekstura mu je veoma gelasta, gotovo kao želatin i jedina mana je, što kao takav, lako može da sklizne iz ruke u kadu, pa sam par puta morala da uzimam više proizvoda nego što bi mi zaista bilo potrebno za tuširanje.

Dan 5
Petog dana, dobila sam šampon. On je od badema i argana i pretpostavljam da je namenjen suvoj i oštećenoj kosi, iako ne razumem nemački. No, ti sastojci uglavnom dubinski neguju kosu. Miriše prelepo i super peni (ja sam ga koristila za drugo šamponiranje, jer pre svakog običnog, koristim silver šampon). Kosa na dodir ostaje škriputavo čista, a ja volim taj osećaj. U nekom narednom postu, pročitaćete utiske i o balzamu iz iste linije, pošto sam i njega dobila malo kasnije.

Dan 6
Ovo je moj omiljeni proizvod iz prve četvrtine kalendara- ulje za tuširanje. Jako volim ulja, posebno zimi, mada ni leti ne bežim od njih, jer ne volim da mažem telo po vrućinama, a sa njima to nije neophodno. Ovo je fantastično! Miriše veoma nežno, na čisto, slabije peni (kao i sva ulja, posebno prirodna) i fantastično hidrira kožu, pa čak ni ja, koja se zimi borim sa suvom kožom, nisam morala baš svako veče da nanosim kremu. Ovo ću definitivno potražiti u velikom pakovanju i nadam se da ga ima u ponudi!

Jeste li se počastile nekim advent kalendarom ove godine?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuk stranici je počeo prvi praznični GIVEAWAY. Ako volite šminku, prijavite se!

No comments:

Post a Comment