Pages

Saturday, December 2, 2017

Tarte haul



Ponovo je tu predstavljanje Tarte proizvoda i moram priznati da mi je postao omiljeni brend kada je šminka u pitanju. Naravno, plače mi se što ga nema kod nas, ali valjda će se i to nekada promeniti. Do tada, mogu samo da pratim akcije i čekam da naiđe besplatna dostava za ceo svet, jer inače samo to košta oko 2000 dinara. Imam dve njihove palete senki za oči (Tarteist pro to go i Don't quit your day dream) i mislim da su po kvalitetu iznad Too Faced-a. Ovog puta važilo je sniženje povodom njihovog rođendana, a i moj je bio u tom periodu, pa sam se počastila čim su objavili da tokom tog dana važi "free shipping". Šta sam odabrala i kakvi su prvi utisci, pogledajte u nastavku...




Ovaj set sam baš, baš dugo želela da probam. Čak sam zamolila brata da pogleda po inostranstvu, ali ga nije našao. Znala sam da ću ga prvom prilikom kupiti, jer obožavam mini pakovanja, koja mi traju jako dugo jer imam puno šminke, a ne šminkam se svakodnevno. Povrh svega, set je bio snižen na 1200 dinara! U njemu dođu mini bronzer u nijansi "hotel heiress" i mini hajlajter pod nazivom "exposed". Dolaze u količinama od po 2,2 g. Iako bronzer u samom pakovanju deluje previše tamno za nas svetle puti, na koži apsolutno ne izgleda neprirodno i flekavo. Lako se nadograđuje i vidim da ću ga koristiti i u zimskom, ali i u letnjem periodu godine, kada dobijem malo boje. Hajlajt je boje šampanjca i u startu mi se učinilo da su mu šljokice poprilično krupne, ali to je izgleda bio samo taj prvi sloj, jer već pri narednom korišćenju nisam imala sličan utisak. I on se može nadograđivati, ali ja planiram da ga koristim za dnevnu šminku, jer može da bude jako suptilan.


Gel- maskara za obrve u nijansi "grey" je takođe bila snižena na oko 1200 dinara. Znate koliko sam se mučila sa L'orealovom i jedva sam čekala da probam neku drugu. Ovo je bio taj trenutak! Na slici možete videti neverovatnu razliku u veličini između nove i stare. Nema potrebe da naglašavam koliko mi se ova Tarte više sviđa. Mislim da sam pronašla "onu pravu". Nijansa mi savršeno odgovara, iako sam se brinula da ne bude previše siva. Četkica je neverovatno precizna i ovaj proizvod koristim zaista svakodnevno. Stara je konačno otišla u đubre i jako sam srećna zbog toga. Pisala sam vam nedavno njenu anti-recenziju (klik). Pre samog plaćanja ponudili su mi da izaberem jedan od tri testera za 100 dinara (jako je glupo naplaćivati testere, ali tako je kako je) i izabrala sam čuveni "shape tape" korektor. Probala sam ga prošlog vikenda jer sam išla na svadbu i činjenica je da odlično pokriva, ali ni to nije dovoljno za moje podočnjake koji su prirodno jako izraženi, a posebno od kada ne spavam noću zbog bebe. Nijansa "light" mi je savršeno odgovarala, iako bih da sam kupovala izabrala najsvetliju "fair". Sad bar znam koju da uzmem ako se odlučim na kupovinu "full size" pakovanja.

Koji je vaš omiljeni brend šminke?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. U moru brendova dostupnih kod nas izabrala sam Artdeco za svoj omiljeni. Medjutim, Tarte merkam odavno i redovno citam Vase postove o novkm kupovinama. Iz opravdanih razloga sam propustila i Black friday i Syber monday akciju na njihovlm sajtu i sada se nadam da ce imati neko dobro snizenje u vreme praznika. Tarteist pro to go paleta u setu sa mini ruzem i maskarom mi je tiha patnja a dopada mi se i novi set odskora dostupan na sajtu-Glam godess paleta i maskara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Artdeco jeste jedan od boljih brendova kod nas. Trenutno mi je favorit jedno njihovo rumenilo! Pretplati se na novosti na Tarte sajtu i stici ce ti mail svaki put kad imaju dobre akcije ;)

      Delete