Pages

Friday, December 8, 2017

Nikel anti- wrinkle serum



Koliko je bitno koristiti serum za lice otkrila sam relativno skoro, a zaista je jedan mali korak koji pravi razliku. Serumi pre svega imaju funkciju da pripreme kožu da upije kremu na najbolji mogući način, tj. da omoguće da se iz nje izvuče maksimum. Međutim, nikada ranije nisam imala priliku da probam serum za okoloočno područje, pa sam se oduševila kada sam videla da mi je upravo on stigao u rođendanskom Purity box-u. Dolazi u pakovanju od 15 ml, što je standardna količina za sve okoloočne mazalice, a cena mu je oko 4200 dinara. 
Koliko mi se svideo pročitajte ispod!



Sada mu je pakovanje malo promenjeno, ali u pitanju je jedan jedini proizvod od Nikela koji se može koristiti za bore oko očiju i mimičke bore oko usta. 
"Serum protiv bora oko očiju i usana sadrži biljne matične ćelije posebne vrste švajcarske jabuke- malus domestica. Kora zelene jabuke ove vrste poznata je po svojoj dugotrajnoj vitalnosti, ali i po sposobnosti da se, nakon zarezivanja, sama obnavlja. Ubraja se u najbolja prirodna sredstva za samoobnavljanje i pomlađivanje."

Preporučuje se upotreba dva puta dnevno, ujutru i uveče, pre nanošenja kreme. Odmah moram da kažem da je dozer loš, jer izađe ogromna količina proizvoda, koja bi bila odgovarajuća da je ovo serum za celo lice. Zbog toga sam prva dva puta bespotrebno potrošila previše. Realna količina koja vam treba je polovina ili čak trećina pumpice, ako ga nanosite samo na predeo oko očiju. Poprilično je redak, kao i večina seruma, nije gelast, već vodeno- kremast. Dosta sporo se upija. Ja sam prvih par večeri čekala da ga koža skroz upije, a onda sam shvatila da nemam sat vremena na raspolaganju i počela sam sa nanošenjem okoloočne kreme dok je taj predeo još vlažan od seruma. I, desilo se nešto što nisam očekivala- krema kao da ga dopuni i zajedno se jako brzo upiju. Koristila sam ga nekoliko puta i samostalno i čini mi se da radi veoma dobar posao (ako vam koža nije previše suva i zahtevna). Da uklanja bore, zaista ne mogu da tvrdim, jer kao neko ko nije prešao tridesetu nemam izražene bore oko očiju, a i potrebno bi bilo dosta više vremena da bi se takvi rezultati primetili. Ja ga koristim od kraja oktobra i rekla bih da mi je ostala još trećina bočice. Zaista sam zadovoljna jer lepo neguje zonu oko oka i mojoj koži i te kako prija!

Malu zamerku imam na ambalažu, jer je došao bez kutije. To je sasvim u redu, jer u ovom tipu "kozmetičkih kutija" se često dobijaju proizvodi direktno od proizvođača i onda se ne daje dodatna ambalaža, kako bi se smanjili troškovi. Ali, bilo bi lepo da smo dobili bar na dodatnom papiru prikazan sastav proizvoda i rok trajanja. No, ja sam dobila odgovor kada sam kontaktirala Purity box, pa znam koji mu je rok.

Da li ste vi probale neki serum za okoloočno područje, a da možete da mi preporučite?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku traje prvi praznični GIVEAWAY, prijavite se!



No comments:

Post a Comment