Pages

Monday, March 19, 2018

Aussie hair care



Krajem leta prošle godine, u drogerijama su se konačno pojavili Aussie proizvodi. Nekoliko puta ranije sam bila u iskušenju da ih poručim, ali igrom slučaja, probala sam ih tek kad su nam postali dostupni. Od tada, do danas, bili su često sniženi, tako da verujem da se većina vas odlučila na kupovinu bar nekog proizvoda. Ja sam se odlučila za najpoznatiju "repair miracle" liniju i čuvenu "3 minute miracle" masku. Cene se krecu oko 800 dinara, kada je akcija, čini se. Moje utiske o sva tri proizvoda pročitajte u nastavku posta!




Šampon dolazi u pakovanju od 300 ml, dok je balzam nešto manji i sadrži 250 ml proizvoda. Meni je ovo sasvim logično jer većina nas dva puta šamponira kosu, pa se šampon uvek brže potroši. Doduše, ja za prvo pranje koristim silver šampon, ali ipak, izašnije nanosim Aussie šampon od balzama, pa bih rekla da ih trošim istim tempom. On fantastično peni, možda i najbolje od svih šampona koje sam do sada probala i svaki put preteram sa količinom, iz navike. No, zaista je potrebna jako mala količina po pranju. Miriše nestvarno, ne samo on, već sva tri proizvoda, ali se u mojoj kosi miris ne zadrži duže od jednog dana. Iako napravi puno pene, lako ga isperem. Bez obzira što je drugi korak u nezi maska tj. pakovanje, prvo ću podeliti utiske o balzamu. On je srednje gustine i nanosim ga nakon što isperem masku. Ni ovde nije potrebna velika količina jer se lako i jednostavno rasporedi po dužini kose. Da, veoma omekša kosu i olakša rasčešljavanje, pa nemam potrebu da koristim neki sprej za tu namenu. 


Trominutni tretman je proizvod koji je mene ranije, dok smo o Aussie proizvodima samo maštali, najviše privlačio. On, kao i balzam, dolazi u pakovanju od 250 ml sa neobičnim otvorom. Takođe, srednje je gustine i veoma prijatnog mirisa. Iako najčešće maske kojima na upustvu piše da se ostavljaju par minuta, držim na kosi znatno duže, ovog puta sam u 90% slučajeva baš tri minuta imala na raspolaganju. Međutim, svidelo mi se i nisam primetila nikakvu razliku kada bih masku ostavila na kosi duže. Čini mi se da momentalno omekša kosu i učini da ona deluje zdravije. Kosa nakon ispiranja bude meka, a balzam samo još više doprinese mekoći nakon maske.

Da, znam da ovi proizvodi ne neguju dlaku dubinski, ali za hitne slučajeve, kada želite da vam kosa izgleda zdravo i negovano, uvek se opredelim za njih. Inače sam ipak za nešto jaču, dubinsku negu. Nisu ni najbolji proizvodi za kosu koje sam probala (više mi se dopadaju OGX, Hello Hair, Kerastase), ali za svoju cenu su mi sasvim dobri. Ukoliko nisam na vreme otišla na šišanje, dođu kao prva pomoć. Sve u svemu, nisam se pokajala što sam ih kupila i verujem da ću im se u narednim godinama, s vremena na vreme, vraćati. Drago mi je što su nam konačno dostupni u Srbiji i što su cene sasvim korektne. 

Da li ste probale Aussie proizvode za kosu i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

P.S. U toku je GIVEAWAY na fejsbuk stranici, prijavite se!

2 comments:

  1. Ja iste ove preparate koristim,meni se dopadaju,odgovaraju mi za moju kosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo sam u brzini procitala da Vam ne odgovaraku, pa da se ispravim jer delimo misljenje :))

      Delete