Pages

Sunday, March 18, 2018

Burra eye cream



Kremu, koja je zvezda današnjeg posta, sam dobila krajem decembra i koristim je preko dva meseca. U pitanju je Burra okoloočna krema, koja se može nanositi i na druga mesta sklona borama (čelo, oko usta, između obrva). Dolazi u pakovanju od čak 20 ml, a cena joj je oko 1200 dinara. Detaljnije utiske pročitajte ispod.




Kao što rekoh pakovanje je jako izdašno, što me je poprilično iznenadilo jer im tonirana krema dolazi u istoj količini, a nanosi se na celo lice. U ovom slučaju, 20 ml je stvarno velika količina, koja će vam dugo potrajati. Ja je nanosim dva puta dnevno, nežnim utapkavanjem na predeo ispod očiju. Ima prilično intenzivan miris za okoloočnu kremu, ali nisam imala nikakvu negativnu reakciju poput suza ili peckanja. Kao i ostali Burra proizvodi, miriše predivno, mada ja lično ne volim jake mirise u kremama za lice. Ovo nije krema od koje će vam nestati podočnjaci, ali mislim da ima preventivnu ulogu kada su bore u pitanju. Odlično hidrira i nije mi ni masna ni vodena, već baš između- brzo se upije, a lepo nahrani kožu. Iako najčešće biram kreme koje imaju ulogu i u smanjenju tamnih kolutova (što je moj najveći problem) ova mi nije smetala niti dosadila bez obzira što nisam primetila da mi pomaže na tom polju.


Sastav možete videti iznad.
Sve u svemu, mislim da je ovo jako fina kremica i meni jako prija da je koristim. Nije najbolja koju sam probala, ali misim da svoju cenu i te kako opravdava. Da nemam blog i priliku da uvek testiram nove proizvode, ovo bi sigurno bila krema čiju bih kupovinu ponovila. Najpre bih je preporučila ženama i devojkama između 25 i 30 godina, koje tek počinju da koriste anti- age, jer ovo nije agresivna, već jako nežna ali, čini mi se, učinkovita kremica.

Koju okoloočnu kremu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

P.S. Na fejsbuku je u toku GIVEAWAY, prijavite se!

No comments:

Post a Comment