Pages

Thursday, March 22, 2018

Bioderma Atoderm: shower oil & SOS spray



O Bioderma Atoderm liniji sam već pisala na blogu. Ranije je bilo reči o balzamu za negu kože, koji je bio među godišnjim favoritima, a danas ću vam preneti svoje utiske o ulju za kupanje i spreju protiv svraba. Takođe, htela bih da naglasim da ako imate dijagnozu atopijskog dermatitisa- vi ili vaše dete, obavezno se prijavite za besplatnu Bioderma školu atopije, a to možete uraditi ovde. Ja sam puno toga naučila, a najbitnije od svega je kako držati atopiju pod kontrolom! 




Da počnemo priču o ulju za tuširanje. Nisam sigurna da li je moguće u apotekama kupiti ovo manje pakovanje od 100 ml (jer sam ga dobila na radionici), ali proizvod možete svakako naći u pakovanjima od 250 ml i 500 ml sa pumpicom. Meni je bočica ispala i pumpica se polomila, pa nije baš reprezantativna za slikanje, stoga je ovde malo pakovanje, koje čuvam za letovanje. Ovo ulje, od svih koje smo do sada probale, mi je omiljeno. Jako slabo peni, što je dobro ako imate atopijski dermatitis, miris gotovo da nema i lako se ispira. Malo je ređe od prethodnog ulja koje smo koristili (Uriage) ali pošto su pakovanja sa pumpicom, to nije problem. Tara cele zime koristi samo ulja za kupanje (za atopičnu kožu), a najduže baš Bioderma ulje i prezadovoljna sam. Apsolutno nijednom joj se koža nije niti zacrvenela niti je ekcem počeo da se pojavljuje. Ja sam ga koristila i za pranje ruku, jer se meni ekcem uvek javlja oko ručnih zglobova. Dakle, ovo je proizvod koji smo obe jako volele ove zime. 


SOS sprej sam dobila na testiranje pre par meseci, a malo je falilo da ga i sama kupim koji dan pre. Ovo je odlična prva pomoć kada vam je ekcem u fazi da neverovatno svrbi. Od njega se on neće povući niti potpuno nestati, za to su potrebne mazalice tj. kompletna nega, ali ne da olakšava fazu svraba, nego ja nemam reči... Koža mi se umiri u roku od nekoliko sekundi nakon što ga naprskam. Nije potpuno providan, već mlečno beo i treba ostaviti da koža upije sav proizvod. Čini mi se da ostaje blago mastan trag, naglašavam reč "blago". Uglavnom, najčešće ga koristim ja, jer svoj ekcem često zbog obaveza oko bebe ne stižem da negujem onako kako treba. Tako da je ovaj sprej spas! Za Taru ga još nisam koristila, jer srećom nismo imali problema od kako je stigao.

Dakle, ono najbitnije što treba da znate u vezi atopijskog dermatitisa jeste da se javlja kod 20% dece i 1-3% odraslih, a ako ga roditelj ima postoji 30% verovatnoće da će se i dete boriti sa njim (češće se javlja kod dečaka, 2. deteta, kao i kod dece rođene u jesenjem/ zimskom periodu godine). U 60% slučajeva javlja se do 1. godine života, u 90% slučajeva do kraja 5. godine, ali može da se javi bilo kome, bilo kad. Ja sam, na primer, sa ovim problemom počela da se susrećem tek nakon porođaja, dok se Tari javio pre prvog rođendana. Jako je bitno ne češati se, jer na taj način olakšavamo alergenima da prodru u dublje slojeve kože. Poenta svega jeste održati faze bez promena na koži adekvatnom negom što duže! Nama u tome Biodermina Atoderm linija neverovatno puno pomaže!

Kako se bi borite sa suvom kožom i ekcemima?
Pozdrav :)


No comments:

Post a Comment