Pages

Sunday, April 15, 2018

Kerastase Nutritive masque magistral



Kerastase je prva i jedina (za sad) luksuzna kozmetika koju sam isprobala za negu kose. Kod nas u salonima su cene zaista previsoke i znajući za njih nisam ni pokušavala da pronađem neke akcije na stranim sajtovima pretpostavljajući da se radi o sličnim ciframa. A onda sam, jesenas, sasvim slučajno primetila da su svi Kerastase proizvodi na sajtu Look fantastic sniženi i to popriličino. Izabrala sam ovaj trenutak za recenziju baš iz razloga što je ponovo aktuelno identično sniženje, na kom maske koštaju 25 evra, a šamponi i balzami oko 15 evra. Kod nas su cene duplo više! 
Moje utiske nakon par meseci korišćenja, pročitajte u nastavku...




Dakle, odabrala sam Nutritive liniju koja je namenjena kosi kojoj fali hidratacija. U ponudi ima nekoliko vrsta, a ova je namenjena suvoj kosi sa jakom dlakom, kakva je moja (postoji opcija i za tanku kosu). Pošto se fabam u plavo godinama unazad, hidratacija je nešto što mi uvek fali i na čemu uglavnom baziram celokupnu svoju negu. Smatram da je oštećenja najbolje ukloniti makazama, a onda dubinski negovati kosu hidrantnim maskama. Ova maska je kao mus, jako neobične, gotovo penaste teksture i predivnog mirisa. Igrom slučaja, primetih da miriše kao gel za tuširanje iz prethodnog posta, tako da bih rekla da je lotos mirisna nota. Kosa miriše čak i sutradan, kao da je tek oprana. Kao i svaku drugu masku, trudim se da je na kosi držim što duže, a to najčešće bude oko pola sata. Već tokom ispiranja vidim da mi je kosa neverovatno meka, kao nikada ranije. Pošto je koristim jednom nedeljno već nekoliko meseci definitivno primećujem da mi kosa izgleda bolje nego pre. Ono što moram da dodam jeste da je mnooogo brže i lakše ispeglam ako sam prethodno koristila ovu masku, sa svega par poteza prese, jer je dlaka zaglađena i poslušna. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Pošto sam ovom oduševljena, u budućnosti ću sigurno probati i neke druge Kerastase maske. Mislim da je odlično iskoristiti ovaj popust, jer znam da nikada ne bih želela da izdvojim 6000 dinara za masku za kosu, dok je 25 evra sasvim prihvatljivo, posebno ako uzmem u obzir da jako dugo traje. Ovo definitivno jeste najbolja maska koju sam koristila u životu, a sada čekam da mi stigne i čuvena Tigi maska sa ovsem i medom, pa ću vam ih uporediti, jer je Tigi ipak malo povoljnija od ove (ja sam set sa šamponom, maskom i balzamom platila oko 25 evra, koliko kod nas košta samo maska).

Koja je najbolja maska za kosu koju ste vi probale?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment