Pages

Monday, May 7, 2018

Balea enzym peeling



Jako retko kupim neki proizvod, a da nisam potražila bar jednu recenziju na internetu. Što je nagore ostale su mi loše recenzije ovog proizvoda u podsvesti, ali kada sam ga videla na polici nisam se setila da zapravo postoji razlog zbog kog bih trebalo da ga preskočim, bez obzira na nisku cenu od oko 220 dinara. No, on je završio u mojoj korpi i od tada sam ga koristila četiri puta, na tri načina. Rekla bih da sam tek nedavno otkrila kako da ga koristim, a da mi zapravo prija. Šta mi se dopada, a šta ne kod ovog enzimskog pilinga, saznajte u nastavku...




Dakle, enzimski piling je, kao što već verovatno znate, hemijski piling, bez zrnaca koje mehanički uklanjaju mrtav sloj površine kože. On izgleda kao bilo koja hidrirajuća maska za lice, ali ipak radi nešto drugačije... Po uputstvu ovaj piling bi trebalo naneti na čistu kožu, a zatim ga, nakon pet minuta, isprati vodom. Pošto nemam naviku da gledam na sat kad stavim nešto na lice, ja sam prvi put zaboravila na vreme i setila se da ga uklonim tek kad sam osetila blago peckanje, što je bilo možda nekih 10ak minuta od nanošenja. Imala sam šta i da vidim... Još nisam stigla ni da obrišem lice peškirom kada se ono zacrvenelo kao kad izgorite na suncu, ali baš. Bukvalno sam imala liniju oko očiju i upaljenu kožu tačno od mesta na kom sam nanela piling (srećom, nisam ga nanela na okoloočno područje). Crvenilo je bilo najjače u tom predelu, kao i po obrazima. Naravno, čim sam to podelila na "insta- pričama" javilo mi se dosta vas sa identičnim iskustvom. Crvenilo se povuklo nakon pola sata i koža mi zaista jeste izgledala fenomenalno, ali nisam smatrala da je to vredno mučenja i tolikih neprijatnosti. No, odlučila sam da proizvodu dam još jednu šansu, ali da ga ne ostavljam na licu duže od predviđenih pet minuta. Nažalost, situacija se ponovila! Crvenilo podjednako jako, koža koja je delovala kao izgorela, samo se ovog puta sve dosta brže povuklo, nakon 10-15 minuta. 


Sastav možete videti iznad.
Odlučila sam da budem tvrdoglava i pokušam još jedan, poslednji put. Planirala sam da ga na licu držim duplo kraće, jer mi jedna od vas dala takav savet pošto njoj jedino tako odgovara. Iii... pronašla sam svoju meru- 2,5 do maksimum 3 minuta je sasvim dovoljno da on odradi posao, a da ja nemam nikakvu negativnu reakciju. Zaista mi se sviđa efekat, jer mi lice deluje izuzetno nežno, sveže, hidrirano i bez nepravilnosti, a ten ujednačen. Reći ću samo da mi je drago što nisam odustala od njega, jer mislim da je bez obzira na sve poprilično dobar proizvod, koji jednostavno nije za one sa osetljivom kožom. Doduše, smatram da su u uputstvu trebali navesti da je 2-3 minuta sasvim dovoljno da piling deluje bez štetnih posledica.

Da li ste probale ovaj ili neki drugi enzimski piling i kakva su vaša iskustva?
Pozdrav :)

3 comments:

  1. Mislim da je crvenilo očekivana reakcija na hemijske pilinge i da ne treba paničiti, baš jer se koža smiri nakon nekog vremena i bez posledica :) Nisam probala ovaj ali sam koristila hemijske pilinge sa BHA i AHA kiselinama. BHA mi nije izazivao crvenilo dok AHA ponekad hoće, ali to je normalno, tako da ja ne bih previše brinula zbog crvenila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam samo jedan pored ovog probala i imala sam blago crvenilo, dok je sada bila bas jaka upala. Bukvalno, kao sprzena koza, sto i napisah :/ Uglavnom, nasla sam meru i drago mi je da ne moram da ga bacim :)

      Delete
  2. Ja sam ga slucajno kupila,da isprobam,privuklo me sto nema zrnca u sebi,posto sam mehanicke pilinge izbacila.Meni bude blago peckanje,i mozda malo crvenila,ali me efekat posle odusevljava,Ja sam zadovoljna,a drzim par minuta,ustvari i ne gledam koliko,uvek nesto nemam vremena.Sve u svemu meni je odlican..

    ReplyDelete