Pages

Thursday, May 3, 2018

Zoja Zec hyaluron face serum



Odmah bih da vam se izvinim zbog pauze koja je neplanirano nastala, ali rešila sam da privedem i ove, druge studije kraju, a uz malo dete, ostaje mi nedovoljno vremena za blog. No, nadam se da ću uskoro položiti preostalih par ispita i vratiti se redovnom pisanju. Danas sam želela da sa vama podelim utiske o serumu za lice, sa kojim se družim preko mesec dana. U pitanju je domaći brend prirodne kozmetike, Zoja Zec, koji sam otkrila sasvim slučajno na instagramu. Oko Nove godine su imali akciju da dva seruma kupite za 2000 dinara, pa sam odlučila da ih probam. Plan je bio da kad potrošim pola ovog, pređem na drugi, ali kako mi on ne odgovara trenutno sačekaće jesen, pa ćete tad čitati o njemu. Sada vam donosim recenziju njihovog "hijaluron" seruma.




Dolazi u staklenoj bočici na pipetu u, rekla bih, standardnoj količini od 30 ml. Pipeta sasvim lepo hvata proizvod, ali morate sami odrediti koja količina vam prija. Ja sam u početku nanosila dosta više, dok nisam uočila da se brzo troši, pa ga sada racionalnije doziram, a što je najbitnije vidim da i manja količina radi isti posao. Dakle, ovo je klasičan "anti age" serum za hidrataciju. Poput vode je, ali naravno, malo gušći. Kao takav, mislim da je idealan za sve nas sa kombinovanom (i masnom) kožom. Za suvu kožu bih radije preporučila drugu verziju (antioksidant) ili jaču kremu nakon ovog seruma. Nakon što ga nanesem na lice, koža ga upije u roku od pola minuta i mogu bez problema da nastavim sa negom ili započnem sa šminkanjem. Ovo napominjem jer mislim da je fantastičan i kao podloga za šminku jer ostavlja (naglašavam narednu reč) blago lepljiv trag, pa puder odlično "legne". 


Uvek sam jako srećna i nestrljiva da sa vama podelim recenziju domaćeg, 100% prirodnog i veganskog proizvoda, koji je pristupačan, a radi posao poput nekih dosta poznatijih i skupljih. Za mene, ovo je jedan od najboljih seruma za hidrataciju koje sam do sada probala. Istovremeno klasičan, a opet poseban, zaista je proizvod koji bih svakome preporučila!

Koji serum za lice vi trenutno koristite?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment