Pages

Wednesday, May 9, 2018

Uriage Hyseac SOS paste



Nedavno sam sa vama na fejsbuk stranici podelila informaciju o Uriage novitetima, kao i slike dva proizvoda koje sam ja dobila na tetsiranje. Jedan od njih je upravo ova SOS pasta za nepravilnosti na licu. Već se može naći u prodaji, a cena za pakovanje od 15 g je oko 1500 dinara. Proizvodima za lice uglavnom dajem više vremena da se pokažu, ali mislim da kod ovoga nije bilo potrebe za tim. Dovoljno je da jedna bubuljica izađe i odmah možete videti deluje li ili ne. Detaljne utiske pročitajte u nastavku...




Dakle, proizvođač navodi da je ovo tretman za ciljane nepravilnosti, koji deluje tokom noći i ubrzava proces eliminacije upala na koži. Ova pasta je kombinacija prečišćenog "shale" ulja i zelene gline. Primenjuje se direktno na mesto nepravilnosti, na čistu kožu, uveče. 
Ja zaista jako retko imam problema sa aknama, ali baš kada sam dobila ovaj proizvod pojavilo se par komada, jedna na licu, a dve na leđima, sa kojima sam odmah započela borbu. Ova pasta je veoma gusta, gušća od bilo koje glinene maske za lice. Dovoljna vam je jaaako mala količina, koliko samo da prekrije nepravilnost na koži. Predeo okolo treba izbegavati, kako se koža ne bi isušila. Ja sam je nanela uveče, po uputstvu, a ujutru sam imala šta i da vidim. Bubuljice su 90% nestale tokom noći. To što je ostalo je delovalo kao da je inače prošlo minimum 7 dana, kada se i same povuku i nestanu (pod uslovom da ih ne čačkate). I taj mali trag, sad već bivše bubuljice, se sam povukao do kraja dana. Ja prezadovoljna!


Sastav možete videti na slici iznad.
Rok trajanja joj je 12 meseci, tako da mislim da se zaista isplati uložiti u ovakav proizvod jednom godišnje, čak i ako, poput mene, nemate često probleme sa nepravilnostima na koži. Uvek je dobro imati kvalitetan proizvod ovog tipa u kući, jer sve znamo da nas bubuljice najčešće iznenade baš onda kada lice treba da izgleda besprekorno. E, ova pasta će vam srediti kožu za samo 12h!

Kako vi rešavate problem iznenadnih bubuljica?
Pozdrav :)

1 comment:

  1. Meni je ovo još više upalilo bubuljicu. :(

    ReplyDelete