Pages

Wednesday, August 15, 2018

Summer essentials


Kleopatrina plaža, Alanja, Turska. Slika preuzeta sa interneta.

Ne mogu da verujem da je došao trenutak da vam predstavim proizvode koje nosim za sebe i dete na more. U stvari, ne mogu da verujem da ipak idemo na more, jer sam se pre par meseci gotovo pomirila sa činjenicom da od toga nema ništa. Ali pošto je sve u redu, dobila sam dozvolu doktora za put i istog dana smo pronašli aranžman, tako da sledeće nedelje idemo u Alanju. Možda bi logičnije bilo da vam pišem utiske o ovim proizvodima nakon letovanja, ali kako većinu redovno kupujem, bez problema mogu sada to da uradim. Novitete ću vam svakako na neki način recenzirati, bilo u potrošenim proizvodima ili na fejsbuk stranici. Pa da počnemo...



Proizvodi za plažu


Eucerin krem- gel protiv alergija kupujem već godinama i nemam nameru da ga menjam, jer sam 100% sigurna da se neću osuti. Prethodnih godina sam kupovala spf 50, ali pošto se od prošle godine, zbog deteta, sklanjamo sa sunca u periodu od 11-16h minimum, nije mi potreban toliko veliki faktor. Volim što je nemastan i što se jako brzo upije, a čini mi se da dobro podnosi i vodu, iako nije vodootporan. Doduše, ja se mažem svaki čas, tako da ne mogu u potpunosti da potvrdim tu teoriju. 

Vichy kremu za lice i telo sam dobila prošle godine od tetke ali sam je čuvala za ovu godinu, tako da je nenačeta. Planiram da je koristim za lice i stomak, koji bih ipak dodatno da zaštitim. Nisam ranije koristila Vichy proizvode za zaštitu od sunca, ali nema razloga da mi ne odgovara. Alergija mi inače ne izlazi po stomaku, pa ne moram brinuti što nanosim nešto drugo sem Eucerina.

Sun dance transparentni sprej sam kupila za muža da ima po gradu, jer sa njim ne može da uprlja odeću, a nosim ga samo za slučaj da nam ponestane krema sa faktorom. Nisam vam slikala Carroten losion sa spf 30, koji je takođe namenjen njemu, pa i njega nosimo na put.

Aktivni kiseonik nosim za sve i svašta kao i uvek do sad. Nadam se da nam neće trebati za saniranje opekotina, već isključivo za osveženje, ali na letovanje ne krećem bez njega (što je sigurno- sigurno je). 

Proizvodi za negu tela i kose


Nature's after sun gel za tuširanje i pranje kose sam takođe dobila od tetke prošle godine (tetka je farmaceut i ima apoteku, pa pretpostavljam da se u Crnoj Gori ovaj italijanski brend može naći po apotekama, ja ga ovde nisam viđala). Ovo nosim i za sebe i za muža, jer pretpostavljam da je neutralnog mirisa, pa nema potrebe da nosimo zasebne tuširalice, već da taman tamo potrošimo ovu. Probaću da operem i kosu sa ovim, jer imam malo pakovanje balzama iz farbe, ali ipak nosim i šampon.

Sun dance proizvode za nakon sunčanja takođe koristim godinama, a nakon ulja prošle godine, ovog puta sam se odlučila za losion, kako bi i muž mogao da ga koristi (bar na ruci na kojoj ima tetovažu, kako ne bi izbledela od sunca). Plaćen je smešno, oko 130 dinara, a njihovim proizvodima sam uvek bila zadovoljna. Ne nosim posebnu kremu protiv strija za stomak, već jedan mini ši puter (koji zaboravih da slikam) ako osetim da mi koža zateže.

Macadamia šampone u kesicama sam pokupovala pre par meseci jer su bili dosta sniženi, tako da imam punu kutiju. Nosiću one namenjene hidrataciji, kao i balzame jer su dupla pakovanja. Utiske o njima ću vam napisati kada se vratim, jer sem ulja nisam koristila ništa od njihove kozmetike za kosu, a jako želim.

Tu je i Farmasi dezodorans, koji još nisam probala. So-bio, koji trenutno koristim je pri kraju, pa nosim ovaj novi, kako ne bih ostala bez dezodoransa na pola letovanja. Ranije sam koristila onaj u ljubičastom pakovanju i bio je odličan, pa se nadam da će mi i ovaj podjednako odgovarati. Bez soli aluminijuma je, kao i svi koje kupujem, a miris mi se na prvo njuškanje dopada.

Tangle Teezer je novitet kod mene, jer se družimo tek par meseci i ova četka je kao stvorena za putovanja jer ima poklopac, pa ne morate brinuti hoće li preživeti put. Za sada sam jako zadovoljna, mada moram priznati da se razlikuje od Macadamia četke koju sam ranije imala, ne samo po obliku, već po "bodljama" koje su dosta oštrije, ali čini mi se da rade za nijansu bolji posao. 

Kada su parfemi u pitanju, ja sam se od nekih jačih odvikla još kada je Tara bila beba. Zato mi mirisne vodice leti, a posebno sada u trudnoći, dosta više "leže". Sa sobom ću poneti Caudalie The des vignes, čiji miris mi najviše prija ovog leta, a mini pakovanje od 10 ml je savršeno za putni neseser.

Proizvod koji nije na slici je Balea ulje za brijanje, koje sam kupila malopre, nakon što su slike već napravljene. Otišla sam po penu, ali u nekoliko DMova nisam mogla nijednu da nađem, pa sam kupila ulje, koje je- priznajem, zbog manjeg pakovanja daleko praktičnije za put. Probaću ga danas, pa vam sutra na fejsbuk stranici prenosim prvi utisak.

Proizvodi za negu lica


 Clinique set od tri mini proizvoda sam kupila jesenas u Gracu i od tad ga čuvam baš za letovanje. Sadrži gel za umivanje, tonik i kremicu. Jedva čekam da sve isprobam i o njemu vam sigurno pišem recenziju po povratku iz Turske. 

Poneću i okoloočnu kremu, Rilastil, sa kojom se družim par meseci. Ne znam hoću li pisati zasebnu recenziju, jer nemam šta previše da kažem, sem da mi se dopada jer je lagana, lepo neguje i brzo se upije. Miris nema i mislim da je dobra i za one sa osetljivim očima. Jedna zaista fina kremica za nežno područje oko oka. 

Tu je i the Saem "sheet" maska za hidrataciju, ali ću sigurno uzeti još neku M Beauty pošto sam bila ubeđena da ih imam. No, ima još vremena pa ću dokupiti. Nadam se da ću imati vremena da ih par puta koristim, bar dok dete spava tokom dana. 

Za kraj tu je Caudalie balzam za usne u nežnoj roze boji, koja potpuno odgovara prirodnoj boji mojih usana. Pošto ne nosim šminku, koja se prošle godine pokazala kao skroz nepotrebna, ovaj balzam će biti nešto najbliže dekorativi što putuje sa mnom. 

Kozmetika za dete


Weleda krema za sunčanje je novitet i za mene, a i za sve, jer se tek od ove godine mogla naći u apotekama. Meni je poslata na testiranje, a kako znate koliko volim Weleda proizvode za decu, jasno je da bih je i sama kupila da je nismo dobili. Prošlog leta sam baš razmišljala kako je šteta što nemaju i program za sunčanje, ali evo- tu je. Inače bih sigurno kupila neku kremu sa najvišim faktorom, ali u ovaj brend imam 150% poverenja, tako da nijedna druga nije dolazila u obzir.

Za negu tela, Tari nosim Bioderma Atoderm ulje za tuširanje i losion, čija sam mini pakovanja dobila kada sam prisustvovala školi atopije. Odmah sam ih odvojila za put jer su praktične veličine. O njima sam vam detaljno pisala, pa potražite recenziju na blogu. Ovako znam da nećemo morati da brinemo o suvoj koži na letovanju. 

Upravo se slučajno setih da spakujem i šampon, jer ne može kosu prati uljem, tako da je Naturaverde šampon spakovan u putnu ambalažu, jer nam zaista ne treba 200 ml za 11 dana.

 Tu je i pelenska krema Babylove, pošto sa odvikavanjem od pelena imamo tehničkih problema. Čas voli nošu, čas je mrzi, tako da još uvek koristi pelene, jer ne bih da je prisiljavam i napravim još veći otpor prema noši. Nadam se da će se do kraja leta to srediti. No, ova kremica je jako povoljna, a odlična, i ovo je četvrto pakovanje za redom. Jasno je da je sada ne mažem svaki put kao kada je bila manja, ali pred spavanje obavezno jer tada provede najviše vremena u peleni.

I konačno, tu je Chicco sprej protiv komaraca o kom vam nemam šta reći jer ga nismo probali. Prethodnih godina smo koristili Mapez, ali ovaj je dobila pa nosimo njega. Nadam se da će pomoći, ako bude potrebe za tim.

I, to bi bilo to. Dugo nisam pisala ovako opširan post, pa vam moram priznati da sam se fino umorila. Ali, zaista sam želela da vam predstavim ove proizvode, pre nego što potpuno prođe sezona letovanja. Nadam se da ste se lepo proveli ako ste negde putovali, a ako tek idete, kao mi, onda verujem da ste podjednako uzbuđeni...

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment