Pages

Friday, September 28, 2018

Clinique Healthy Skin: set 2



Danas vam pišem o mini setu osnovnih proizvoda za negu lica, koji odlično može poslužiti za putovanja, ali i za probu kako biste znali koji proizvod vredi daljeg ulaganja. Nisam sigurna ima li ih kod nas, ni koja je cena (sigurno viša od ove po kojoj sam ja kupila, jer je Clinique kod nas dooosta skuplji nego po Evropi). Ja sam ga uzela u Douglas parfimeriji u Gracu, po ceni od 10 evra (načula sam da se otvara Douglas i kod nas i iskreno se nadam da će cene biti iste, jer kao što rekoh, ovaj brend dosta odstupa). Izabrala sam set broj 2 koji je namenjen kombinovanoj do suvoj koži. Moja je kombinovana ka normalnoj, ali te kombinacije nema, pa sam uzela ovu. Dva od tri proizvoda sam već potrošila, pa ispod pročitajte moje detaljnije utiske o setu...




Gel za umivanje dolazi u pakovanju od 30 ml. Dosta je blag, ne iritira oči i nema nikakav miris, što mi se posebno dopada. Nije potrebna velika količina po upotrebi jer sasvim lepo peni i zaista sam stekla utisak da fino očisti lice, čak iako sam prethodno imala ostatke šminke, recimo. Mislim da je odličan za korišćenje sa četkama, iako ga nisam tako koristila. Ovo je definitivno proizvod koji bih bez problema mogla u budućnosti da kupim u velikom pakovanju.

Tonik za čišćenje takođe dolazi u količini od 30 ml. Otvor na ovom malom pakoavnju je dosta veliki, pa mi se dešavalo da mi izađe veća količina od potrebne, stoga je on prvi i potrošen. Imala sam zaista velika očekivanja, jer kao što znate- tonici i maske su mi omiljeni proizvodi za negu lica. Međutim, on nikako nije za osetljivu kožu. Čak i moja, koja to nije, ne bi podnela da ga svakodnevno koristim na duže staze. Glavni razlog je nenormalna količina alkohola, tako da sam ponekad imala utisak da bukvalno njim čistim lice a ne tonikom. Nemam problem sa alkoholom, jer zaista daje osećaj da je lice detaljno očišćeno, ali ovde mi je pomalo smetao, posebno jer je proizvod namenjen kombinovanoj koži sa suvim delovima. Iako bih njega možda na slepo najpre kupila u velikom pakovanju, sada defintivno menjam mišljenje.

Kremica dolazi u pakovanju od 15 ml i jedina je nepotrošena, ali ne zato što mi ne odgovara, već zato što trenutno koristim nekoliko, koje rotiram. Najčešće sam je koristila tokom dana, jer se brzo upija, pa može bez problema da se nanosi ispod šminke, a nemam zamerke ni kako "radi" noću. Potrebna je jako mala količina, jer kada počnete da je razmazujete pravi beli trag, pa ako preterate (kao ja prvi put) trebaće vam večnost da se nanese i upije. Lice bude nežno, nahranjeno i ja sam zaista mirna ceo dan sa njom (niti prosijam ispod šminke, niti mi istakne suve delove). Dakle, mislim da je ovo savršena krema za sve sa kombinovanom kožom i sigurno ću je nekad u budućnosti kupiti u originalnom pakovanju, koje je prilično izašno (125 ml).

Da li ste koristile neki Clinique proizvod za negu lica i kako vam se dopao? 
Svašta bih još probala, pa je svaka preporuka dobrodošla!

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment