Pages

Sunday, September 23, 2018

Empties #44



Neverovatno je da sam poslednji post o potrošenim proizvodima pisala čak u martu! Ali, imali ste prilike na fejsbuk stranici često da vidite mini recenzije nekih proizvoda koje sam trošila, jer da nije bilo toga, udavila bih se u đubretu. Ni ovo nije sve što se nakupilo, ali sam odvajala po pet proizvoda iz svake kategorije, pa će uslediti nastavak kada se kesa ponovo napuni. Da ne dužim sa uvodom, već da počnemo... 



Nega tela


Freeman piling za stopala je kupljen toliko davno, da sam apsolutno sigurna da mu je rok istekao. Od kada imam Scholl turpiju, nisam ga ni koristila, tako da je dosta zauzimao mesto u kupatilu. Bio je sasvim zadovoljavajuć, koliko se sećam, kao i gotovo svi njihovi proizvodi. Srednje je jačine, prijatnog mirisa i radi solidan posao, ali ipak mislim da je dobra turpija neophodna.

Nature's after sun gel za tuširanje sam dobila od tetke iz Crne Gore, a nisam po našim apotekama viđala ovaj brend. No, nosila sam ga na letovanje i dopao mi se. Miris je bio jako nežan i neutralan pa smo ga i muž i ja koristili. Iako je namenjen i kosi, nisam ga probala u tu namenu, ali on jeste i kaže da je zadovoljan, posebno jer mu se perut (sa kojom inače ima problem kad promeni šampon) nije pojavila, bez obzira na svakodnevno korišćenje. 

Eucerin gel- krema za sunčanje protiv alergije je moj dugogodišnji saputnik na letovanjima. Naravno, potrošena je do kraja i ponovo se pokazala kao odličan izbor jer alergiji nije bilo ni traga. Definitivno ne planiram da je menjam ni narednih godina.

Balea gel- penu za brijanje obožavam, a koliko- sam shvatila tek ovog leta kada nikako nisam mogla da ih nađem po DM- ovima. No, ponovo su na policama i mojoj sreći nema kraja. Volim što nije potrebna velika količina pa jako dugo traju, što mi ne iritiraju osetljivu kožu i što olakšavaju brijanje jaaaako, jer vidite kuda ste prešli brijačem (što sa uljima i pojedinim kremama nije slučaj).

Biobaza dezodoranse sam koristila tačno godinu dana i trenutno odmaram da mi se koža ne bi navikla. Iako ovaj po nazivu nije delovao kao da će mi se dopasti, nisam imala problema sa mirisom, mada su mi i dalje najdraži ši puter & jojoba i med. Obavezno ih probajte ako volite prirodne dezodoranse bez soli aluminijuma.

Nega kose


Free Limix maska je definitnvno za bacanje zbog isteka roka. Šampon iz iste linije mi nikako nije odgovarao (čitale ste o njemu u jednom starom "Fails" postu) i pravio mi je rane po glavi, dok je maska bila u redu. No, kako volim da te stvari imam u paru, ona je ostala po strani nakon samo nekoliko korišćenja. Da nije kupljena jako davno, dala bih joj još koju šansu, ali ovako ipak ne.

Aussie trio je dobio svoju recenziju (klik) i ostajem pri mišljenju da su zaista dobri za svoju cenu, ali nemojte očekivati previše ipak, jer ovo nisu profesionalni proizvodi za negu kose. Ja sam ih kombinovala sa Kerastase na smenu i bila sam zadovoljna. Pakovanja su izdašna i potrajaće vam ako nisu jedino što koristite i ne perete kosu svaki dan. Mirišu predivno!

Batiste suve šampone vole svi koji su ih probali, pa i ja. Doduše veeeoma retko ih koristim, pa mi pakovanje traje i do godinu dana. Pošto sam plavuša, nemam problem sa belim tragom, dok bih vam u suprotnom preporučila isključivo verziju za tamniju kosu. Nedavno sam kupila sa mirisom višnje, ali nisam ga još probala i nadam se da me neće gušiti, posto sam do sada uvek kupovala ovaj plavi (fresh) i zeleni (original).

Nega lica


Freeman maske su baš kao i gorespomenuti piling, kupljene pre više od 3 godine, a kako im je to rok, vreme je da se oprostim od njih. Nisu potrošene do kraja, jer sam ja neko ko maske obožava i stalno kupuje nove, pa sam u naletu korejskih i ostalih, na ove zaboravila. Ako ne patite od toga da pokupujete gomilu, ove su defitivno najbolji odnos cene, količine i kvaliteta kod nas na tržištu. Pisala sam vam detaljnije na blogu o obe pa potražite.

Marilou Bio maska je novija i zbog manjeg pakovanja potrošena do kraja. Kao i druge prirodne glinene maske koje sam probala, dosta je blaža od klasičnih, mada mi se efekat na moju kožu dopao. Recenziju pročitajte ovde. No, sad mi je koža u malo čudnijoj fazi (zbog trudnoće pretpostavljam) pa planiram da kupim neku jaču glinenu masku za potrebe dubinskog čišćenja lica.

Mario Badescu glinena maska je potrošena skoro do kraja. Osušila se pa nisam mogla da je iskoristim još par puta. Ne znam šta bih vam tačno rekla o njoj. Imala sam dosta velika očekivanja, a pokazala se prosečno. Na primer, puno mi je bolja Freeman bela glinena maska, kao i Sephorina, koju planiram da kupim. Mirisala je prilično lepo, slično Nivea proizvodima, ali ja ne volim parfemisane proizvode na licu, tako da to ne bih stavila kao plus. Imam i tonik iz iste linije i nadam se da će ostaviti bolji utisak kad ga probam.

Dr. Jart proizvode možete kupiti u Sephori, ali ne i ovu micelarnu vodu. Ja sam je poručila preko eBay-a direktno iz Koreje. Međutim, nisam nimalo zadovoljna. Dosta lošije skida šminku od mnogih micelarnih, pa čak i par drogerijskih koje sam probala. Potrebno je potrošiti pola pakovanja tupfera, čak i ako sam na licu imala samo blagu dnevnu šminku.

Bebi proizvodi


Mustela gel za tuširanje i pranje kose je bio divan. Iako je predviđen baš za bebe, mi smo ga koristili tek nedavno, kada Tara ima preko dve godine. Miriše prelepo, ne peni previše i super opere čak i kosu. Blag je i nežan prema koži, pa nije bilo traga ekcemima, iako je celo leto nisam mazala. Sigurno ću kupovati opet što za nju, što za drugu bebu.

Johnson's penu za kupanje smo koristili povremeno, isključivo kao penu, sipanjem direktno u vodu. Ima umirujuć miris, koji bi trebalo da pomogne bebi da lakše zaspi. Njoj ništa neće pomoći pomoći po tom pitanju, ali smo u peni svakako uživali jer ona voli da se igra kada se kupa u kadi, iako sam je leti najčešće tuširala.

La Roche- Posay krema za sučanje nam je preostala od prošlog leta, jer smo je u Italiji kupili nakon što smo potrošili Eucerin par dana pred kraj letovanja. Pošto je rok od otvaranja 12 meseci, koristila ju je celog leta po gradu i ja sam jako zadovoljna. Divno miriše, nije je teško razmazati i ne ostavlja mastan trag, pa je super ako već dete nosi odeću preko. Preporuka!

Babylove pelenska krema za osetljivu kožu nam je favorit već nekoliko meseci i ovo je treće pakovanje. Nije gusta poput one u zelenom pakovanju, koja mi se nije dopala, nema miris i odlično štiti kožu. Ne nanosim je pri svakom presvlačenju, kao kad je bila mala, ali tokom noći obavezno. Trenutno smo obustavili prelazak na nošu po preporuči vaspitačica u vrtiću, dok ne prođe adaptacija, pa ćemo onda zajedničkim snagama da se potrudimo oko toga.

La Roche- Posay termalnu vodu smo na letovanju koristili svi, posebno u putu za osveženje. Tari leti ume da se ospe koža kada je jako vrućina, a kad joj prskam termalnu vodu, uspemo da izbegnemo taj problem. I dalje stojim pri stavu da je Uriage najbolja, jer se jedina razlikuje od ostalih, ali ovu sam imala u mini pakovanju, pa je bila pogodna za ručni prtljag.

Oralna nega


Dontodent sensitive tečnost za ispiranje usta i pastu za zube sam obožavala i sigurno ću nastaviti da ih kupujem zbog blagog ukusa. Ovu drugu sa nanom je koristio muž, a ja sam probala samo par puta i nije loša, ali neću ponavljati kupovinu.

Biomed prirodne paste mi se dopadaju, ali su mi i ona od meda i od kokosa bile lepše od ove sa grožđem. Ja sam se nedavno vratila na klasične, jer me nijedna prirodna pored onih koje sam već probala nije privukla, pa ako imate neki predlog- pišite mi u komentarima.

Oral B dečja četkica za zube je kupljena na brzinu, jer se Tara igrala sa svojom TePe i zagubila je, a nisam je našla u najbližem Liliju. Čini mi se da je dosta grublja od TePe, tako da ju je koristila samo par dana, dok nisam otišla da kupim našu omiljenu.

Šminka


Farmasi BB krema je potrošena skoro do kraja, ali je vremenom prestala da mi odgovara. Moja koža kao da je prestala da ju je upija i bilo je nemoguće razmazati je, bilo prstima, bilo četkicom ili sunđerom. Kada su tonirane kreme u pitanju, defintivno ću se vraćati samo jednoj- mojoj omiljenoj Bourjois 123 Perfect CC kremi!

Bourjois radiance reveal korektor mi se dopadao, jer je lagan, a fino posvetljuje. Nema veliku pokrivnu moć, ali je za svakodnevnu šminku jako dobar. Ne isušuje predeo oko oka, aplikator je dobar i lako se blenda. Definitivno želim da isprobam i Healthy Mix korektor (kao i puder).

ELF ajlajner ide u smeće nepotrošen jer sam shvatila da bez razloga stoji među šminkom, pošto ga ne koristim jer zbog boje, koja nije dovoljno tamna, već pre siva nego crna. Četkica je fina, ali ništa ne vredi kad mu je pigmentacija loša.

Avon Mark ajlajner je bio u "Fails" postu ranije i pokušala sam da mu dam šansu par puta, međutim bez uspeha. Ni on nije dovoljno crn, a čudan oblik aplikatora onemogućuje jednostavno nanošenje. Defintivno je za izbegavanje!

Artdeco baza za senke je još jedan nepotrošen proizvod sa gomile. Kao što verovatno znate ona nije mat, već ima sitne šljokice, što može biti problem, ako poput mene, često nosite mat senke. Brzo je promenila teksturu i skamenila se, tako da nisam baš zadovoljna. Bolje su mi bile i Avon i Maybelline color tattoo kremasta nude senka, a Urban Decay baza, koju trenutno koristim je ubedljivo najbolja.

Sheet maske


Purederm maska sa mehurićima je meni ubedljivo najbolja korejska maska koja se može kupiti kod nas. Potrošila sam skoro 10 pakovanja i nastavljam da je kupujem. Odlično osveži i razbudi kožu lica i dosta me podseća na Sephora bubble masku, koja doduše nije u obliku maramice, ali je podjednako dobra. No, ne znam ima li je još u ponudi, tako sam pronašla dostojnu zamenu. Obavezno probajte, osećaćete se kao nove nakon korišćenja.

M beauty maske standarno kupim kad god su na akciji. Ovog puta sam probala dve klasične, za hidrataciju, od aloje i sa kolagenom. Za nijansu mi je draža od aloje, mada mi je omiljena iz ove linije u plavom pakovanju. Tu je i crna maska za čišćenje koja je solidna, ali su mi klasične glinene maske u tu svrhu uvek bolja opcija.

Foodaholic 3D maska od borovnice je još jedna kupovina iz Koreje i bila mi je zadovoljavajuća. Neću ponoviti njenu kupovinu, ali sam već poručila 20 novih komada brenda 3W Clinic, čija mi je maska od mleka bila najbolja sheet maska ikada. Čim mi stigne paketić i vi ćete imati priliku da osvojite neke od njih.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment