Pages

Sunday, October 28, 2018

Catwalk by Tigi: oatmeal & honey



Danas vam donosim recenziju možda i najpopularnije linije proizvoda za kosu u poslednje vreme. U pitanju je Catwalk by Tigi, set sa ovsem i medom. Ja sam svoj trio nabavila preko sajta Look fantastic, za oko 25 evra, jer je bio snizen 50%. Kod nas, samo maska otprilike toliko košta, tako da sam ponudu morala iskoristiti. Naravno, kupljen je zahvaljujući recenziji i pohvalama sa bloga Zdrava kosa, kao i većina proizvoda koje koristim.
Kako mi se dopao koji od ova tri proizvoda, pročitajte u nastavku...




Sva tri proizvoda mirišu identično, a to je ujedno jedino što me je razočaralo, iako to nisam očekivala. Pošto sam neko ko voli slatke, tople mirise, nisam mislila da ću imati problema sa ovim, međutim, mene on baš guši. Da li sam u trudnoći osetljivija na mirise, ne znam, ali bih volela da je malo blaži. Šampon je normalne gustine, kao i balzam i nije potrebna velika količina po korišćenju jer odlično peni. Ja pre ovog, kosu operem ljubičastim šamponom protiv žutila (ponekad) pa mi dva šamponiranja nisu potrebna. Balzam je fantastičan i omogući prelako rasčešljavanje, mada sam uvek koristila masku između, koja sigurno i sama doprinese tome da kosa bude izuzetno meka i nežna. Da napomenem, da mi šampon nije iritirao teme, pošto se dešavalo da imam neprijatne reakcije u vidu svraba nakon pojedinih jačih šampona.


Masku sam, kao i ostatak linije, koristila svako drugo pranje, odnosno jednom nedeljno. Srednje je gustine i nema potrebe preterivati sa količinom jer je ovo jaka, profesionalna maska. Rezultate sam videla već nakon prve upotrebe i slobodno mogu da kažem da je uz Kerastase Nutritive masku, ova najbolja koju sam do sada probala. Izuzetno nahrani kosu i definitivno olakšava njeno ispravljanje nakon pranja. Dosta mi lepše izgleda kosa, čak i ako je samo osušim fenom, bez posebnog feniranja i peglanja. Držala sam je na kosi najčešće oko pola sata i efekat je odličan. Ne preterujem kad kažem da mi je kosa bila svileknasta poput bebine, jer je zaista tako.

Ovo su sasvim sigurno proizvodi koje svakome mogu da preporučim. Da, miris mi nije najdraži, ali kad je proizvod ovoliko dobar, tu stavku mogu da zanemarim. Ukoliko bih poredila ovu masku sa Kerastase maskom (pošto šampon i balzam nisam probala) samo zbog mirisa bi pobedila Kerastase, dok po svim ostalim kriterijumima mislim da su podjednako dobre (fantastične).

Koji je vaš omiljeni profesionalni proizvod za negu kose?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment