Pages

Tuesday, October 16, 2018

A-Derma Exomega emollient cleansing oil



Ako redovno pratite blog, znate da i ja i dete s vremena na vreme imamo problema sa suvom kožom i pojavom ekcema. Ovaj prelazni period, kada su prehlade česte i imunitet opadne, je vreme kada se borimo sa atopijskim dermatitisom. Nakon Uriage i Bioderma ulja, odlučih da probamo i ovo. Može se naći u apotekama, a cena mu je oko 1000 dinara za 200 ml. Moje utiske nakon mesec dana korišćenja, pročitajte u nastavku...




Dakle, ovo ulje je namenjeno pre svega osobama sa suvom i atopičnom kožom, ali naravno da ga mogu koristiti svi, posebno tokom hladnijih dana, kada koža više trpi i traži dodatnu negu. Ne sadrži sapun i umiruje kožu zahvaljujući posebnoj vrsti zobi, koja ulazi u njegov sastav. Može se koristiti i kao kupka (što preporučujem ako je ekcem upaljen), a i standarno kao ulje za tuširanje, kako ga mi koristimo. Iste je gustine, kao gorespomenuta dva ulja, stvara jako slabu i nežnu penu u dodiru sa kožom, a ono što se meni najmanje dopalo je miris. Da li on potiče upravo od te sorte zobi, ne znam, ali mi nije najdraži. Iako samo ulje deluje na kožu podjednako dobro kao ostala, kupovinu neću ponoviti zbog mirisa. Nije on jak niti previše neprijatan, ali prisutan i neodgovarajuć za dete, a ovo je proizvod koji mogu koristiti svi- bebe, deca, odrasli. Zato ću se u budućnosti ipak radije opredeliti za Uriage ili Bioderma ulja. Što se tiče nege kože, nemam zamerke. Nisam imala potrebu da Tari svakodnevno mažem emolijentne losione na celo telo (pošto je poprilično nemirna i nema strpljenja za taj korak svako veče), već samo na delove koji su zahvaćeni crvenilom (što su ove jeseni obrazi). Bez obzira na to, nije bilo pojave ekcemu na mestima gde joj je ranije izlazio- po rukama i nogama. 

Kako se vi borite sa ekcemima i koristite li ulja u svojoj nezi?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Deluje fantasticno, moja koza je cini mi se svakim danom suvlja, ovo bi mi izgleda bas odgovaralo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporucujem ti bilo koje od ulja za atopicnu kozu: Bioderma, Uriage, Aderma. I Eucerin je odlicno za suvokosce, a najpovoljnije od ovih :)

      Delete