Pages

Monday, November 12, 2018

Urban Decay: eyeshadow primer potion



Pošto sam još uvek bolesna, skupih snage bar za jednu mini recenziju poput ove danas. Pisaću vam svoje utiske o jednoj od najpopularnijih baza za senke za oči. Pri kupovini sam se dosta dvoumila da li da kupim ovu ili Too Faced, ali sam prelomila u korist UD bez nekog posebnog razloga. Obe su dosta hvaljene, a odlično mi je što je u Sefori moguće kupiti mini pakovanja, koja će nama (koji se ne bavimo šminkanjem profesionalno) zaista dugo potrajati. Kako je ovo proizvod koji se ne koristi svakodnevno niti pri svakom šminkanju, smatram da je količina od 5 ml idealna. Platila sam je oko 1100 dinara sa 20% popusta koji je tom prilikom važio. Držužimo se par meseci, pa je došao red da podelim sa vama svoje utiske i vidimo zajedno vredi li tog novca ili ne...




Jako često u mini pakovanjima ne dobijemo potpuno istu stvar kao kod full size proizvoda, bar kada je ambalaža u pitanju, tako da je za mene bilo zaista pozitivno iznenađenje, kada sam shvatila da i malo pakovanje dolazi sa identičnim aplikatorom. Sama baza je svetle boje, pa će se sa tenom potpuno stopiti samo zaista bledim devojkama, dok će na nama ostalima delovati kao da smo nešto nanele na kapak. No, nikako to ne mislim u negativnom smislu. Čak i ako se samostalno nosi, ona daje jako svež i odmoran izgled, dosta bolje od korektora. Tesktura je između kremaste i vodeno- gelaste, nije puno gusta pa se mala količina baš lako i brzo utapka prstom. Ne "blatnjavi" se, ne uvlači se u pregib, čak ni nama sa spustenim kapcima. Senke drži na svom mestu fanstatično! Mogu slobodno da kažem da je ovo najbolja baza koju sam do sada probala i ako razmišljate da li da kupite veliko pakovanje, pa se dvoumite zbog jače cene, ne brinite, nećete pogrešiti- sa razlogom je jedna od najhvaljenijih u svetu. Senke traju dok ih ne skinem i istog su intenziteta bez obzira da su vam kapci masniji poput mojih ili ne. Čak i kada sam koristila neke (polu)kremaste senke, nisu se pomerile sa celog kapka, kako to najčešće biva. Zaista sam oduševljena! Ne bih je mogla uporediti sa drogerijskim alternativama jer mislim da je zaista drugačija i nivo iznad.

Definitino planiram da probam i Too Faced Shadow insurance bazu, kako bih mogla da ih uporedim, ali sa ovom vam slobodno mogu reći da- nema greške!

Koju bazu za senke vi volite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment