Pages

Friday, December 28, 2018

Favorites of the year: part 2



Tu je i drugi deo ovogodišnjih favorita, a u pitanju je dekorativa. Ove godine sam se možda i najmanje šminkala do sad jer sam dobar deo preležala kod kuće, a leti se inače slabije šminkam. No, tu je deset proizvoda koji su se zaista izdvojili svojim kvalitetom i koje sam najčešće birala za svoja brzinska sređivanja. Mnoge sam već spominjala na blogu, ali nije na odmet još jednom pisati o proizvodima koje bih bez razmišljanja svakoj od vas preporučila...




Colourpop Yes please paleta je definitivno obeležila ovu godinu. Ne samo da su boje potpuno "u trendu", već je tu i kvalitet koji nimalo ne zaostaje. Cena je zaista simbolična za ono što dobijete, a mene neke druge skuplje palete nisu ni privukle jer imam nju. Ovo je prvo što vam preporučujem da poručite kada imaju besplatnu dostavu!

Urban Decay paleta hajlajtera je još jedan od veoma kvalitetnih proizvoda koje sam kupila po više nego povoljnoj ceni, baš uoči praznika prošle godine kada je bila snižena 50%. Iako deluju pretamno, poput rumenila, kada se nanesu na kožu su divni, čak i ako ste bledog tena, poput mene.

Tarte gel maskara za obrve je ponovljena kupovina i to mi je ubedljivo najdraži proizvod za obrve ikada. Četkica je veoma mala i moguće je precizno popuniti obrve koje izgledaju potpuno prirodno, baš kako ja volim. Ja koristim nijansu "grey" koja mi savršeno odgovara. Ovo je proizvod koji ću naručiti kad god mi stigne obavešetenje o besplatnoj dostavi.

L'oreal lak za nokte u broju 444 je uspešno odmenio moj najdraži crveni lak, pošto se Essie više ne može naći kod nas. Iako mu se u nazivu spominje "narandža" ovo je prava crvena, takozvana božićna. Ovu liniju lakova jako volim, a 114 mi je bio u prošlogodišnjim favoritima. Žao mi je samo što nije veći izbor boja jer su odlični!

Colourpop mono senka u nijansi "wattles" je nešto što sam u 2018. godini najčešće nosila na kapcima. Ovo je prava pink- nude nijansa, koja se nanese prstima za pola minuta. Nije napadna, samo osveži vaš izgled i oči ne deluju umorno. Nedavno sam poručila još jednu, koja je više bež, da odmeni ovu, koja je na samom kraju. Ne sećam se kada sam dotakla dno nekoj senki, tako da taj podatak dovoljno govori o tome koliko sam je koristila.


Max Factor sjaj u nijansi "honey nude" mi je vratio ljubav prema sjajevima, pošto smo sve već postale zavisnici od mat karmina. Spominjan je kao favorit puno puta na blogu, ali nisam mogla da ga ne svrstam u godišnje favorite jer sam baš njega najčešće birala, za svaku priliku.

Bourjois Helathy mix serum puder sam konačno kupila, probala i zaljubila se u njega. Znate da sam veliki fan 123 Perfect linije i da su u godišnjim favoritima uvek bili ili puder ili CC krema, ali ovog puta je tu puder koji je lakši na koži od prethodno spomenutog, pa mi kao takav više odgovara za svakodnevno šminkanje. No, planiram da ostanem verna i 123 Perfect liniji, naravno.

Maybelline superstay matte ink su moji omiljeni drogerijski mat karmini. Glavni razlog tome je što kad se nanesu ne spadaju! Imam tri komada, ali pošto je ovo boja mesa, koju inače najčešće nosim na usnama, upravo broj 15 se našao u favoritima. 

Maybelline Fit me! korektor je nadmašio moja očekivanja jer nisam mislila da će mi se dopasti više od age rewind korektora. No, jeste. Ima srednju pokrivnu moć, mogu da ga lepo nadogradim i ne uvlači mi se u sitne linije oko očiju. Moj je kupljen u Austiji, ali se iskreno nadam da je kvalitet isti kao i kod nas jer ga ne bih menjala.

Farmasi olovke za usne sam otkrila ove godine i od nekoliko koje imam, ovu izdvajam kao omiljenu. Ponovo je u pitanju nude boja, tj. boja mesa u broju 201. Kremasta je tačno koliko treba da se lepo nanese, a ne beži sa linije usana. Može se bez problema i samostalno nositi, a naravno i kao osnova za ruž ili sjaj. Topla preporuka za povoljne, a odlične olovke.    

Koji su vaši favoriti, da li nam se bar neki poklapa?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment