Pages

Tuesday, December 25, 2018

Favorites of the year: part 1



Drage moje, pre svega želim svima da vam čestitam predstojeće praznike i sve najlepše u 2019. godini. Za mene je ova godina bila jedna od najlepših, iako je blog trpeo zbog mirovanja tokom trudnoće. Mada je prvobitni plan bio drugačiji, neću praviti dugu pauzu nakon porođaja, jer mislim da za jedan post nedeljno mogu izdvojiti vreme. Danas ću sa vama podeliti favorite protekle godine o kojima razmišljam mesecima unazad. Ovog puta, tu je preparativa, a nadam se da ću vam za koji dan predstaviti i favorite kada je dekorativa u pitanju!




Weleda 2u1 sredstvo za čišćenje i toniranje lica me je skroz oduševilo. U prošlogodišnjim favoritima se našao tonik iz iste linije, a ovaj proizvod mi se još više dopao. Nežan je prema koži, blaži od tonika, čini mi se, i mojoj koži je savršeno odgovarao. Ovo je defintivno moj najdraži tonik za lice od svih koje sam do sada probala!

Dr. Hauschka krema za čišćenje lica je još jedan od životnih favorita i sigurno ću joj se vraćati u budućnosti. Zaista je posebna, nežna, a radi odličan posao. O njoj sam detaljno pisala u recenziji, koje se možete prisetiti ovde.

Kiehl's krema nije dobila svoju recenziju, što nije u redu. Ali mislim da će to što je spominjem baš sada uspeti da prenese moje oduševljenje. Smatram da je ovo fantastična krema za sve tipove kože, izuzev jako masne. Za 20ak evra dobijete 75 ml kreme što je više nego pristupačno, posebno ako uzmem u obzir da je krema odlična i sa razlogom kultna. Koristila sam je i tokom leta i sada tokom hladnijih dana, kao dnevnu, kao noćnu- jednostavno, predobra je.

Uriage krema u spreju je zaista inovacija i koristila sam je tokom proleća i leta zbog zaštitnog faktora spf 30. Izuzetno se lako nanosi, brzo se upije i nije masna poput drugih krema sa faktorom. Ovo je definitivno moja prva preporuka ako tražite kremu koja neguje, a ujedno štiti od sunca.

L'occitane okoloočna kremica mi je bila odlična. Cena od 40ak evra joj jeste jača, ali ja sam je ugrabila na sniženju od 25% pa smatram da vredi. Nije mi najdraža od svih, jer prvo mesto i dalje čuva Clinique "All about eyes rich" ali je tik uz nju. Detaljnije pročitajte u recenziji (klik).


Dr. Hauschka krema za ruke je najbolja koju sam ikada probala, pa je zato i dobila zasebnu recenziju, iako nemam običaj da posvetim toliko pažnje kremama za ruke (klik). Bogata, predivnog biljnog mirisa, a brzoupijajuća, ostavlja kožu najnežnijom ikada.

L'occitane tonik je uz Weledin odneo pobedu nad svim ostalim u prethodnoj godini, a i ranije. Nešto je gušći od većine, pa je mene asocirao na pojedine serume. Ovo je zaista nešto što morate probati i moja prva preporuka kada je ovaj brend u pitanju.

Too cool for school noćna maska, tj. enzimski piling je najbolja maska za hidrataciju ikada. To što sam ponovila kupovinu dovoljno govori. Jutro nakon njenog nanošena koža bude preporođena. Ovo je sasvim sigurno proizvod koji ću nastaviti da kupujem. I o njoj sam ranije pisala (klik).

Sofi krema sa hamamelisom za mešovitu kožu je najsavršenija krema za taj tip kože ikada. Posebno mi je drago što je u pitanju domaći prizvod. Uživala sam svaki trenutak u njoj i sigurno ću u budućnosti ponoviti kupovinu. Od njihovih proizvoda toplo preporučujem dezodoranse, sapune i glinenu masku.

Zoja Zec serum sa hijaluronom je još jedan domaći proizvod vredan pažnje. Mislim da je idealan za svaki tip kože, odličan kao podloga za šminku i jako brzo se upija. Sve detalje pročitajte u recenziji.


The Body Shop putere nisam spominjala par godina sigurno jer ih i dalje nema kod nas, ali sam želela da zaista spomenem sve omiljene proizvode, a njihovi puteri su definitivno u toj grupi. Ovo je limitirano praznično izdanje od prošle godine, sa mirisom vanile i baš ovih dana uživam u njemu. Ovi puteri su defintivno nešto najbolje za negu tela i mislim da vrede svaki dinar (moja preporuka su ši puter, argan, kokos, med). 

Rilastil umivalica je bila moja omiljena ove godine. Idealna za moj mešovit tip kože, odlično ju je čistila i nimalo nije isušivala suvlje delove. Miris joj je divan, polukremasta je i jako dugo traje. Ne pecka ako dođe u kontakt sa očima, što mi je jako bitno. Preporuka!

Eucerin noćni serum i enzimski piling je proizvod koji sam najskorije počela da koristim, ali je defintivno zaslužio da se nađe ovde jer sam oduševljena. Sastoji se iz dva dela, koja zasebno izlaze, jedan je kremast, drugi gelast. Prvo se pomešaju na ruci, pa nanesu na lice. Jako je bitno ujutru koristiti kremu sa zaštitnim faktorom zbog kiselina koje mu ulaze u sastav. Koža bude predivna nakon korišćenja, iako ga ne koristim svakodnevno već 2-3 nedeljno.

Caudalie eliksir za lepotu ne bih nazvala samo tonikom, jer je više od toga. Sa razlogom je njihov najpopularniji i kultni proizvod. Ako imate mešovit i masniji tip kože obavezno ga probajte. Može se koristiti i za osveženje ili setovanje šminke. U svakom slučaju, mene je oduševio i sigurno ću ga kupiti ponovo. Recenzija je, naravno, već na blogu (klik).

The Body Shop noćni uljani serum je prvi njihov proizvod za lice i prvi proizvod iz linije sa vitaminom E koji sam probala. Miriše predivno, na čisto, tako da ću se u budućnosti počastiti i puterom sa istim mirisom. Koristila sam ga svakodnevno nekoliko meseci jer je par kapi dovoljno i jako dugo traje. Detaljnije o njemu pročitajte ovde

Da li ste vi probale neki od mojih favorita? Koji proizvodi su ostavili najjači utisak na vas 2018. godine i preporučujete da ih probam? 

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment