Pages

Sunday, January 20, 2019

Artdeco make-up base



Iako se trudim da se dobro organizujem, ne stižem da pišem koliko bih želela. No, nakon što mi prođe ispit koji imam sledeće nedelje i starije dete ponovo krene u vrtić, verujem da će biti lakše. Ovo je proizvod koji koristim relativno kratko, ali nakon nekoliko šminkanja, zaista mogu da podelim utiske sa vama. U pitanju je baza za puder, koju možete kupiti u Jasminu po ceni od oko 2200 dinara. Ja sam je kupila kada je bila snižena čak 40%, a trenutno je aktuelan popust od 25%, pa je idealna prilika da je kupite, ako ste imali u planu. 
Koliko se meni dopala, saznajte u nastavku...




Dolazi u elegantnom pakovanju sa pumpicom, u koje stane 15 ml proizvoda, što je u principu prosek za prajmere za lice. Artdeco uvek ima proizvode koji su i lepi na oko, pored toga što su kvalitetni, tako da su, po mom mišljenju, cene, koje su nešto više od drogerijskih, opravdane. Proizvođač navodi da je ovo baza za ten sa ''anti- aging'' efektom, koja čini bore popunjenim i puder dugotrajnim, stimuliše stvaranje kolagena, čini kožu čvršćom, pa čak i hidrira predele oko očiju i usana, koji su skloni nastanku prvih bora. Kažu da se može nositi i samostalno kako bismo koži pružili blistavost. Ja ga na taj način nisam probala, ali kao bazu za puder jesam i malo je reći da sam oduševljena. U moru silikonskih prajmera ili onih koji su suviše masni za moju kombinovanu kožu, ovaj je prava zlatna sredina. Osećam da hidrira, ali ispunjava i najvažniji zadatak- puder preko legne savršeno na kožu. Tekstura je između gelaste, kremaste i vodenaste. Zato, mislim da bi odgovarao svim tipovima kože, a posebno nama koji smo prešli 30. godinu. Odlično se ponaša preko seruma i kreme, a može se nanositi i na čistu kožu, što je za mene bitna stavka, jer ne volim da na licu imam previše slojeva bilo čega. Po mom mišljenju, ovaj proizvod je previše zapostavljen i zaslužuje mnogo više spominjanja po blogovima. Smatram da mu je i puna cena sasvim opravdana, ali svakako, Artdeco često ima popuste, pa možda budete imali sreće kao ja, pa ga platite skoro duplo jeftinije. U svakom slučaju, preporučujem da probate ovaj prajmer!

Koju bazu za šminkanje trenutno koristite, a koja vam je bila najdrža do sad?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment