Pages

Wednesday, January 16, 2019

L'oreal pure clay cleansing gel



Sa zakašnjenjem u odnosu na sve ostale probam ovaj proizvod, iako sam o maski iz iste linije pisala pre tačno dve godine (klik). Za rođendan sam dobila set u kom se nalaze oba proizvoda i baš sam se obradovala da isprobam i ovaj gel za umivanje, koji je dosta hvaljen. Maska mi je odgovarala, pa se i njoj vraćam čim potrošim načete glinene maske. Ovu umivalicu koristim aktivno preko mesec dana, pa je došao trenutak da sa vama podelim svoje utiske!




Dolazi u tubi od 150 ml, a puna cena joj je oko 500 dinara. Iste je boje kao i maska, što se na donjem delu pakovanja vidi- dakle, tamno siva. To je ujedno jedina mana jer će vam se neretko desiti da sa njim uprljate lavabo prilikom umivanja. No, veće zamerke nemam. Kao što sam i očekivala, u potpunosti odgovara mojoj kombinovanoj koži i ne primećujem da ni najmanje ne isušuje delove koji su inače zimi suvlji, poput obraza. Miris jeste jači za moj ukus, kada je proizvod za lice u pitanju, ali mi ne smeta. Nisam primetila da pecka u dodiru sa očima, ali moram priznati da nisam ni eksperimentisala, već se svaki put umivam sa zatvorenim očima, jer mislim da bi me mogao iritirati. Kožu očisti odlično, ukloni sve eventualne ostatke šminke koji su vam promakli i da svežinu licu. Mene ovaj gel defnitivno nije razočarao, a imala sam visoka očekivanja, jer su ga mnogi nahvalili. Dakle, za moj tip kože, ispunjava sve uslove i nastaviću da ga sa zadovoljstvom koristim i ujutru i uveče. Ukoliko imate osetljivu kožu, moj savet je da ga ipak preskočite, jer ima mnogo blažih, vama pogodnijih umivalica, kako u drogerijama, tako i u apotekama.

Koji proizvod vi trenutno koristite za umivanje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Mislim da mi na svaka 2 minuta iskace reklama na YT za ove umivalice i maske. Imala sam rozu i crnu masku i roza je bolja, al me ti gelovi nesto ne privlace, imam utisak da isusuju, ne znam zasto.
    Moja preporuka je Uriage Cleansing Cream. Ne isusuje uopste, a sastav je bolji od ostalih medicinskih umivalica a i jeftinija je. Cak sam i kosu oparala par puta i super je, bez iritacija. Mislim da je super proizvod za putovanja, 3u1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jeste i meni sad iskace reklama non stop. Meni je koza mesovita i nije mi isusivala suve delove. Doduse odmah mazem serum i kreme pa i nema vremena da isusi :D
      Probacu bas tu Uriage, hvala na preporuci.

      Delete