Pages

Wednesday, April 3, 2019

Bioderma ABCderm: cold cream & babysquam



Već stigosmo do aprila, a ja sam vam od početka godine napisala samo dve bebi recenzije... Glavni razlog tome je što sam za bebu kupovala uglavnom proverene proizvode, koje sam već isprobala sa ćerkicom, pa je malo toga ostalo za testiranje (bar kada su u pitanju brendovi kojima sam verna: Weleda, Bioderma, Uriage, Sebamed itd.). No, danas vam pišem o dva Bioderma proizvoda sa kojima se družimo ove zime, a u pitanju su hranljiva krema za lice i krema protiv temenjače za bebe. Detaljnije o obe pročitajte ispod...




Kremu za lice sam koristila i za bebu, a i za starije dete tokom zime. Iako smo skoro ceo februar proveli u kući, zbog virusa, kad god bismo izlazili napolje, ova kremica se morala naneti. Proizvođač navodi da ona smanjuje osećaj suvoće, nelagodnosti i zatezanja zahvaljujući kremastoj strukturi koja sadrži ulje koštice kajsije i pčelinji vosak. Posebno je formulisana za zaštitu kože od hladnoće i vetra. Ono što se meni najviše dopalo jeste lakoća apliciranja, kao i brzina upijanja. Ukoliko kremu za lice treba dugo da razmazujem od toga nema ništa, jer mi je dete nestrpljivo i ne želi da stoji mirna duže od dva minuta, tako da je ova krema pun pogodak. Na prvi pogled mi je delovala kao vodenasta pa sam se upitala hoće li štititi kožu dovoljno, ali čim sam počnela sa nanosenjem na lice, shvatila sam da nege neće zafaliti. Upije se momentalno i štiti kožu od ekstremnih vremenskih uslova i na minusu (ovo smo testirali tako što smo svaki drugi dan morali kod lekara, nažalost). Dakle, od mene imate toplu preporuku za ovu kremu i to ne samo tokom hladnih dana, već cele godine, posebno ako vam dete ima suvu kožu.


Kremu protiv temenjače smo kupili sa zakašnjenjem jer ja nisam primetila odmah da beba ima taj problem, a ni patronažna sestra ni pedijatar mi nisu spomenuli. No, nikad nije kasno. Sasvim slučajno sam primetila da ispod kosice ima ljuspice, a potom ukapirala da je u pitanju temenjača. Iz Bioderme navode da ova krema efikasno eliminiše ljuspe zahvaljujući prisustvu dva originalna keratolitička aktivna sastojka- arabinogalaktan i estre mlečne kiseline. Ona hidrira i hrani kožu zahvaljujući dejstvu emolijensa koji sadrži ši puter i glicerin. Koristi se tako što se nežno umasira na područje temenjače, ostavi da deluje 30 minuta, a potom ispere blagim gelom za kupanje ili šamponom. Mogu slobodno da kažem da je nakon dva korišćenja nestalo 80% problema. Ostalo mu je još jako malo, na delovima gde ima najviše kose pa mi je teže da fino umasiram, ali pretpostavljam da će se i to povući sa još par korišćenja. Imao je pomalo i između obrva, ali to je nestalo već nakon prvog nanošenja ove kremice. Jedino što smatram manom je miris, ali pretpostavljam da ne može biti prijatniji zbog sastojaka. No, svakako je bitnije da krema dobro radi svoj posao, a mirišljavi šampon će rešiti taj detalj. 

Da li ste probale Bioderminu ABCderm liniju za bebe i decu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment