Pages

Thursday, April 18, 2019

Eucerin Aquaphor



Proizvod o kom vam danas pišem me je privukao čim se pojavio na tržištu, najpre jer je namenjen i nezi pelenske regije kod beba, između ostalog. Ali, to nije sve. Ovo je zaista jedna multifunkcionalna krema tj. mast za prvu pomoć oštećenoj koži. Dolazi u manjem pakovanju od 45 ml i većem od čak 220 ml. Ja sam kupila veće, znajući da je ovakav proizvod uvek neophodan svima u kući, a platila sam ga oko 1000 dinara na sniženju u Srbotrade apoteci. 
Moje utiske pročitajte ispod...




Dakle, najpre sam se odlučila za kupovinu kako bih mogla da je koristim za negu pelenske regije kod bebe (preporučuje se za bebe starije od 3 meseca). No, koristim je i za sebe, kad god imam problema sa suvom i ispucalom kožom na rukama, što je posledica nenošenja rukavica tokom zime. Proizvođač kaže da je ovo SOS regenerativna mast, koja formira na koži zaštitnu barijeru i time sprečava gubitak vode, a pri tome, dopušta koži da nesmetano diše. Obogaćena je glicerinom i pantenolom, što se pri prvom koriščenju vidi. Nema miris, ni boju, srednje je gustine i lako se razmazuje. Za ruke sam je nanosila u veoma tankom sloju, dok bih ponekad pred spavanje nanela više i pustila da se tokom noći upije. Rezultat je savšeno nežna koža, bez ikakvih tragova perutanja ili grubih delova. Prezadovoljna sam i kako radi kao pelenska krema. Koristimo je tačno mesec dana i nijednom nije bilo traga ojedu, a čak mu je ne nanosim pri svakom presvlačenju pelena. Za mene je ovo spas i pravo otkriće. Mislim da je ovo proizvod kom bi svako našao primenu i koji uvek treba imati u kući, posebno zimi. 

Koja krema je vaš spas za oštećenu kožu?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment