Pages

Monday, April 29, 2019

L'occitane almond exfoliating soap



Praznici su u toku, pa i ja odmaram, iako nisam planirala da pravim pauzu sa novim postovima. Zato vam danas donosim mini recenziju jednog sapuna, kog sam davno kupila, ali tek nedavno počela da koristim. U pitanju je L'occitane piling sapun od badema. Znate da sam uljem za tuširanje iz iste linije bila oduševljena, pa sam i od ovog sapuna imala velika očekivanja. Miris je baš po mom ukusu, iako mi je i dalje njihova linija sa ši puterom najdraža. Utiske o sapunu pročitajte u nastavku...




Sapun dolazi u količini od 50 g, a cena mu je 620 dinara. Namenjen je pilingu ruku i grubih delova tela poput laktova, kolena i stopala. Bez obzira na to, imala na u planu da ga koristim za celo telo. Ovo jeste grublji piling, ako ga koristite na svim regijama, ali ako me duže pratite, onda znate da takve pilinge i preferiram. Volim kada odmah pri prvom korišćenju vidim konkretne rezultate, a to je moguće samo kod grubljih pilinga. Jako dugo sam koristila kafeni K piling, pa mi promena prija, iako ću ga sigurno ponovo kupovati. Kod ovog je prednost što ne uprljate celu kadu, kao što je to slučaj sa kafom. Pored toga što radi odličnu eksfolijaciju kože i uklanja izumrli sloj, sasvim fino peni i kožu ostavi škriputavo čistom, tako da gel za tuširanje i nije neophodan. Pošto spada u grupu jačih, sasvim je dovoljno da ga koristite jednom nedeljno. Za mene, ovo je defintivno jedan od najboljih pilinga koje sam do sada probala i zaista mogu svakome da ga preporučim!

Koji piling za telo vi volite?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment