Pages

Monday, September 23, 2019

Eucerin ph5 soft shower



Jako retko mi se desi da treba da pišem recenziju proizvoda koji mi trenutno nije pri ruci, pa je uglavnom odložim do daljnjeg. No, ovog puta ambalažu nemam jer smo je potrošili na letovanju, a zaista nisam mogla da je vučem nazad u koferu samo zbog slikanja, kad se već ne setih da to uradim pre puta. Svakako, videli ste da sam ovu kupku nosila na more za celu porodicu, pa sada mogu podelim detaljne utiske sa vama jer smo je tamo aktivno koristili 11 dana, dva puta dnevno. Dakle, u pitanju je nov Eucerinov proizvod iz ph5 linije, koji dolazi u pakovanju od 400 ml sa pumpicom, a cena mu je oko 1000 dinara.




Ovaj gel za tuširanje je namenjen svima sa osetljivom i suvom kožom, jer je veoma nežan, a hidrira. Formulisan je kao blagi gel za čestu upotrebu, a mogu ga koristiti svi- bebe (starije od 3 meseca), deca i odrasli. Pruža optimalnu ph vrednost kože i jača njenu prirodnu barijernu funkciju. Ja bih ga opisala kao zlatnu sredinu između kupke i ulja iz ph5 linije. Slabije peni, ali nije mi bila potrebna velika količina za celo telo. Kada su u pitanju deca, zaista im je oboma odgovarao. Koristili smo ga na letovanju, dva puta dnevnu po povrtaku sa plaže, a i bez obzira što ih zbog nedostatka vremena nisam mazala, koža im nije bila ni malo suva. Miris nema, lako se ispira i ne ostavlja nikakav trag na koži. Ona bude meka i hidrirana, bez obrzira na izlaganje suncu, u našem slučaju. Odlično je uklanjao i ostatke krema za sunčanje. Probala sam ga i u svrsi umivalice i odgovarao mi je. Ovo je zaista multifunkcionalan proizvod za celu porodicu, koji morate probati. Ovih dana ću početi sa testiranjem i losiona za telo iz iste linije, pa vam pišem recenziju, čim steknem utiske.

Koji je vaš omiljen proizvod iz ph5 linije?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment