Pages

Tuesday, October 22, 2019

Laneige water sleeping mask



Nakon poduže pauze (koja je bila zaista opravdana), donosim vam recenziju trenutno možda najpopularnijeg proizvoda za negu kože- noćne maske za hidrataciju lica, korejskog brenda Laneige. Glavni razlog zbog kog sam se odlučila da vam prvo pišem baš o njoj jeste što vas čeka i malo iznenađenje, ali o tome više na kraju posta. Dakle, u pitanju je maska, koja se kod nas može kupiti samo u Sephora radnjama, ali je, poput mene, možete poručiti i direktno iz Koreje, po dosta povoljnoj ceni (preko Jolse, ebay itd.). Kupila sam pet mini pakovanja, a kako sam jedno potrošila, utisci su tu i možete ih pročitati u nastavku posta...




Ova maska je namenjena svim tipovima kože, čak i osetljivoj. Pruža koži dubinsku hidarataciju tokom noći. Rešava probleme dehidratacije, ublažava fine linije i vraća koži blistavost. U sebi sadrži velike doze mineralne vode, koja pomaže umornoj koži. Sadrži i opuštajuće ekstrakte- cvet pomorandže, ružu i sandalovinu. Kao rezultat koža postaje osvežena, nahranjena i sjajna.

Moje iskustvo sa ovom maskom je jako pozitivno. Mislim da je odlična ne samo tokom noći, već i danju za osveženje, posebno ako je držite u frižideru. Meni je na letovanju neverovatno prijala nakon sunčanja. No, ide hladnije vreme, pa ću je koristiti kako je i predviđeno- noću. Nije potrebna velika količina i meni je jedno mini pakovanje trajalo za pet nanošenja. Upije se jako brzo, pa ne morate brinuti da će se zalepiti na jastuk. Već nakon 10 minuta od nanošenja, možete da spavate. Ima svež i slab miris, što mi se dopada. Ujutru mi koža bude zaista blistava i hidrirana, pa ukoliko se šminkam mogu bez problema da preskočim kremu i odmah nanesem puder. Zaista sam zadovoljna, iako mi je Too cool for school 2u1 noćna maska i enzimski piling sa bundevom, za nijansu draža!


Za kraj, tu je mala nagrada za vas. Jedna od vas će moći da osvoji i isproba mini pakovanje Laneige maske. Sve uslove za učestvovanje možete naći na fejsbuk stranici (klik) i instagramu (@littleobsessionsbyms).

Koristite li noćne maske i koja vam je najdraža?
Pozdrav :)

2 comments: