Pages

Thursday, October 24, 2019

Dove baby shampoo



Poslednjih meseci nisam često pisala o proizvodima za bebe i decu jer smo uglavnom tek počeli sa korišćenjem novih starčica, pa je trebalo vremena da steknem utiske. Jedan od tih noviteta je svakako bio i Dove šampon za bebe, koji ja doduše ne koristim za bebu, već za starije dete. Dolazi u pakovanju od 200 ml i 400 ml, a meni se čini da sam ovo manje pakovanje platila oko 200 dinara. Kako se pokazao proteklih meseci, saznajte u nastavku...




Šampon je srednje gustine, bele boje i izuzetno prijatnog, a nikako intenzivnog mirisa. Proizvođač navodi da čisti bebinu kožu temena i kosu, ostavljajući ih mekim i mirisnim. Hipoalergenski je, sa formulom bez suza, bez parabena i ftalata, dermatološki i oftamološki testiran. Moja ćerka ima veoma gustu, do nedavno i dugu kosu, tako da smo bili u potrazi za šamponom koji nije skroz "bebeći", mada bi ovaj mogao da prođe i za bebe, čak i meni koja preferiram prirodne alternative za mlađe dete. Peni odlično, pa nam nije neophodna velika količina. Čak i ako dodatno uprlja kosu hranom, nije mi nikada bilo potrebno da je šamponiram više od jednom. Takođe, nije se žalila na peckanje u očima kada joj ispiram kosu. Koristimo ga jednom u tri dana i zaista sam zadovoljna. Sigurno ćemo probati još neke Dove baby proizvode u budućnosti!

Koji šampon vi koristite za svoje dete trenutno?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment