Pages

Wednesday, February 5, 2020

Sephora: Cinescope mascara & #Lipstories lipstick


Jako dugo nisam pisala recenziju šminke, jer nisam ni kupovala novitete, trudeći se da trošim ovo što imam. Ova dva proizvoda sam kupila na nedavnom sniženju, po izuzetno pristupačnim cenama. Maskara je koštala oko 500 dinara, a karmin oko 300 dinara. I jedno i drugo sam odmah počela da koristim, tako da su utisci već tu i danas ih delim sa vama...


Cinescope maskara me ranije nije privlačila jer volim čupave, klasične četkice. Ali, kako sam našla samo nju i čuvenu The mascara, koju sam već probala (i obožavala) reših da i ovoj dam šansu. Dakle, u pitanju je maskara sa silikonskim aplikatorom, koji je manje veličine nego maskare na koje sam navikla. Prvi utisak mi je bio da je ovo jedna prosečna maskara, koja pomalo razdvoji trepavice i oboji ih. Međutim, nakon nekoliko dana druženja sa njom, počela je izuzetno da mi se dopada. Mislim da je problem što je bila previše mokra, pa je tek u dodiru sa vazduhom počela da "radi" posao. Prvi sloj fantastično razdvoji trepavice, dok ih drugi produži i da malo volumena. Ovo nije maskara isključivo za volumen trepavica, ali mi se sviđa iako mi je to ranije bila najvažnija stavka. Treći sloj sam stavila samo jednom i tada su trepavice delovale kao sa reklame, bukvalno. Tako da je ovaj ulov, što se mene tiče, pun pogodak!

#Lipstories karmini su mi delovali zanimljivo čim su se pojavili, ali nijednom nisam sela da istražim kakve nijanse imaju u ponudi, pošto nemam kad da koristim ni ove ruževe koje imam. No, kad sam videla da su sniženi, i to skoro 70%, znala sam da je pravi trenutak da probam neki. Uglavnom su tamne boje bile na popustu, a ova je bila izuzetak. U pitanju je nijansa 36, "satine - cream" završnice. Izuzetno je kremast, pune pigmentacije i neverovatno je prijatan na usnama, poput balzama. Ovo je nijansa boje mesa, a to je ono što najčešće biram. Trajnost mu nije kao mat karminima, naravno, ali sam prilično zadovoljna. Ono što mi je najbitnije jeste da ga mogu popraviti i bez ogledala. Topla preporuka!

Da li ste probale Sephora šminku i koji su vaši favoriti?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment