Pages

Friday, August 21, 2015

Freeman goji berry facial hydration mask



Do sada sam probala dve hidrirajuće maske za lice iz Avona (bela i ljubičasta) i kao što verovatno znate nisam bila oduševljena ni jednom. Baš u trenutku kada sam razmišljala da prestanem da kupujem taj tip maske jer ne daje preterane rezultate, odlučih da dam šansu i Freeman-u koji me do sada nije izneverio. Opredelila sam se za masku za hidrataciju lica sa godži bobicama i kupila sam je preko Kozmetike Teatar za manje od 500 dinara. Rekla sam vam da sam pronašla svoj favorit kada su ovakve maske u pitanju, a naravno ponovo je u pitanju Freeman...




Kao i ostale, i ova Freeman maska dolazi u velikoj tubi od 150 ml, tako da one zaista dugo traju i cena je jako niska za količinu i kvalitet koji dobijete. Bele je boje, podseća na kreme, a na mojoj koži i deluje poput kreme. Sve prethodne maske za hidrataciju su mi "sedele" na licu, dok je sa ovom potpuno druga priča već od prvog korišćenja. Nanesem je u tanjem sloju nego glinene maske, ali u debljem nego kremu za lice, sačekam petnaestak minuta, a potom isperem "ostatke'". Stavila sam znake navoda, jer ostataka takoreći nema. Moje lice je toliko dobro upije, kao nijednu masku do sada. Koža bude savršeno meka i glatka, pa ako planiram da se šminkam nakon toga, nema potrebe da nanosim kremu, jer ova maska posluži i kao odličan prajmer. Ja je koristim svaki četvrti dan i svaki put uživam u malom ritualu. Miris je predivan, voćni, osvežavajući, tako da ima i ulogu razbuđivanja, ako je, kao ja, koristite ujutru.


Sastav možete videti na slici iznad.
Mislim da je suvišno da kažem koliko mi se svidela. Definitivno ostajem pri Freeman maskama dokle god mi budu odgovarale. Ima ih dovoljno da rotiram, a da mi ne dosade, a svaka pruža fenomenalne rezultate. Sada sam isprobala već desetak komada i za svaku imam samo reči hvale. Sve prethodne recenzije možete pronaći tako što ćete ukucati "Freeman" u pretragu sa desne stane. 
Ukoliko niste sigurne koja će vam najvise odgovarati, konsultujte Vesnu koja stoji iza Kozmetike Teatar na fejsbuk stranici (klik) pa ćete dobiti preporuku za svoj tip kože.

Koja je vaša omiljena Freeman maska?
Pozdrav :)

P.S. Ne zaboravite da GIVEAWAY traje do 27. avgusta u ponoć i prijavite se na vreme!

No comments:

Post a Comment