Pages

Wednesday, August 26, 2015

Sisterhood of the World Bloggers Award



Tijana sa bloga Sreća je zdravlje me je tagovala za ovaj post, tako da vam danas odgovaram na pitanja koja mi je postavila. Koliko sam uspela da ispratim većina blogerki koje volim da čitam su već dale svoje odgovore, tako da neću tagovati nikog, ali ću rado odgovoriti na naredna pitanja :)



1. Koji je prvi blog/youtube kanal koji si počela pratiti i kada?

Prvo sam počela da pratim modne blogove, a jedan od retkih koji i dalje pratim je Brana's divine world koji smatram za najbolji modni i lifestyle blog u Srbiji, a i šire. Od beauty blogova to je Moj neseser koji je u istom rangu. Uživam u njihovim fotografijama i tekstovima i uvek se radujem kada ima nešto novo da se pročita. Što se tiče youtube-a dugo već pratim Essie Button. Inače, sve ih pratim poslednje 3-4 godine.

2. Koje su po tvom mišljenju pozitivne i negativne strane blogovanja?

Pozitivno je to što sam došla u kontakt sa mnogim divnim devojkama, pa smo tu jedna za drugu kada treba savet ili bilo kakva pomoć. Negativnu stranu ne vidim još uvek, pošto zlonamerne komentare apsolutno ne ubrajam u to. Toga će uvek biti, ali je bitno da nas ne dotiču, zar ne?!

3. Da narednih 5 godina smeš koristiti preparativne proizvode samo jednog brenda, koji bi to brend bio?

The body shop. Bez razmišljanja!

4. Koji si poslednji film pogledala i šta misliš o njemu?

Trenutno je pauza sa dobrim filmovima, pa se radujem kraju godine, kada izađu najbolji... Poslednje što sam odgledala je film "Aloha" koji je lagan film za opuštanje, sa Bradley Cooperom u glavnoj ulozi (kog obožavam), bez previše radnje, ali takvi mi najviše prijaju u poslednje vreme.

5. Koji je tvoj posao iz snova?

Naravno, volela bih da završim fakultet (koji je trenutno u zastoju) i budem građevinski inženjer, a da mi ovo ostane hobi.

6. Da možes sutra posetiti neko mesto na zemlji gde ti je sve plaćeno, koje bi to mesto bilo?

Neću navesti nikakvu egzotičnu, ekskluzivnu destinaciju već prvu želju. A kod mene prvo mesto na listi želja dele Lisabon i Pariz, koje ću nadam se, posetiti narednih godina.

7. Zamisli se u nekom ludom filmu u kom moraš organizovati večeru za 10 poznatih ličnosti. Koje bi to osobe bile?

Bradley Cooper, Robin Williams, Emma Stone, Charlize Theron, Rosey Huntingon- Whiteley, Leonardo da Vinci, John Galliano, Mariza, Bebel Gilberto, Gordon Ramsey. 

8. Tvoj savršeni meni?

Predjelo- maki rolnice sa lososom. Glavno jelo- tuna steak. Dezert- tiramisu. Jasno je da obožavam japansku hranu i italijanske dezerte :)

9. Šta radiš kada se opuštaš?

Kada provodim to vreme sama, uglavnom istražujem o novim kozmetičkim proizvodima i pratim akcije na raznim stranim sajtovima sa kojih naručujem šminku.

10. Tvoje omiljeno godišnje doba je?

Proleće!

Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment