Pages

Saturday, May 6, 2017

Empties #35



Ovo je samo druga od (za sada) tri kese sa praznim bočicama. Načekali ste se jer vreme ne ide u prilog pisanju ovog posta: kada je loše ne mogu da slikam, a kada je lepo napolju sam po ceo dan, hehe. No, konačno ugrabih vremena i za ovaj post. Šta sam sve to nedavno potrošila pročitajte u nastavku kroz mini recenzije proizvoda sa slike...




Soap & Glory Sugar Crush gel za tuširanje je bio odličan. Jako je kremast, nije potrebna velika količina i miris je prilično dugo zadrži na koži. Ja sam jedan deo potrošila uporedo sa puterom iz iste linije i zajedno zaista čine da mirišete do narednog tuširanja. Na prvo "njuškanje" mi se učinilo da miriše poput Fairy deterdženta pa sam se razočarala, ali u dodiru sa kožom počne da preovlađuje sladak miris nad limunom i potpuno promeni celu priču. Planiram da isprobam i neke druge kolekcije!

Neutral Active dezodorans sam počela da koristim baš davno, pre oko godinu dana. Njega baš sam nosila sa sobom i u porodilište jer nema nikakav miris. Pisala sam i receziju (klik) i mislim da je super zdrav dezodorans ako niste ljubitelj mirisa. Ja trenutno više volim mirišljave, ali ću se ovom sigurno nekad vratiti.

Mane 'n Tail sprej za raščešljavanje sam obožavala. Baš mi je žao što nije dostupan u Srbiji, ali ako naručujete sa iHerb-a obavezno ga ubacite u korpu. Odnos cene i kvaliteta je predobar!

Tu su i dva Africare ulja sa iHerb-a koja mojoj kosi nikako nisu odgovarala. Jedno je namenjeno za suvu, drugo za mokru kosu, ali moja kosa ih nije upijala, pa sam nakon nekoliko pokušaja odlučila da odustanem od njih i da ih uklonim iz kupatila. Šteta!


Sun Dance after sun losion i balzam za usne su ostaci od letovanja 2015. godine, tako da je sasvim jasno da im je rok istekao. Losion sam nanosila pre svega na lice (iako može i za telo) i bio je odličan, jer ima efekat hlađenja. Balzamom za usne sam takođe bila zadovoljna i jako je moguće da ću ponoviti kupovinu. Dosta je bolji izbor od onih u stiku jer se ne topi, a spf30 mi je sasvim dovoljan kada su usne u pitanju.

Sephora Bubble maska je dobila svoju recenziju na blogu jesenas (klik), a s razlogom se našla i u godišnjim favoritima. Obožavala sam je do samog kraja i baš sam se rastužila kada sam je potrošila, što je u mom slučaju retkost jer se uvek radujem isprobavanju novih stvari. Nju definitivno planiram opet da kupim jer je jedinstvena i fantastična za moju kožu.

GlamGlow umivalica je za mene bila razočaranje. Potrebno je puno proizvoda da bi radila to što obećavaju, tj. da bi zapenila. Fino hidrira kožu, ali mi apsolutno nije bila neophodna jer maska zaista odradi sve što je potrebno kada je hidratacija u pitanju. Srećom, pa je nisam kupila već je bila poklon pri kupovini maske, jer bi mi baš bilo žao novca.


Colagate Max White tečnost je preuzela tron od Oral B tečnosti za ispiranje usta. Koliko mi se njihova Plax ispiralica ne dopada, toliko ovu obožavam. Srednje je jačine, lepog ukusa i odlično osveži dah. Nastavljam da je kupujem!

Natura Siberica pasta za zube je favorit ove godine. Ovo je treće potrošeno pakovanje pa je jasno da sam našla proizvod kom ću se uvek vraćati. Samo ću reći da mi je pomagala umesto pastila za grlo kada sam bila bolesna, pa je jasno o kakvoj se svežini radi!

Weleda krema za pelensko područje je jedini bebi proizvod na gomili, samo jer sam htela još jednom da istaknem koliko volimo i bez prestanka koristimo ovu kremu. Trenutno pauziramo, ali već nedostaje. Detaljnu recenziju pročitajte ovde.

Balea tečni sapun sam sačuvala samo zbog fantastičnog mirisa. Ako volite letnje, egzotične mirise ovo morate probati jer kokos i pitaja opijaju. Sam sapun je sasvim dobar (prosečan) i ja sam ga slabije koristila jer imam svoj prirodni, ali je celo kupatilo mirisalo čim neko opere ruke.


Oriflame bronzer u kuglicama imam 100 godina i ne sećam se kada je poslednji put korišćen. Zbog toga ide u smeće. Inače, ranije sam ga dosta koristila i obožavala. Iako ga dugo nisam probala mislim da je ovo jako dobar proizvod.

Avon sprej za fiksiranje šminke je bio sasvim ok. Malo me je nervirao lepljiv osećaj, kao nakon laka za kosu. Ni on nije potrošen, ali stoji preko godinu dana, tako da ga više neću koristiti. Sada imam Artdeco, koji mi se dosta više dopada.

Essence bazu sam probala 1-2 puta i nije ništa posebno, a kupila sam je samo zbog cene od 120 dinara, davno. Revlon sjaj je takođe jako star, ali i skoro potrošen, kao i Aura sjaj koji ima pigmentaciju poput karmina. Essence maskaru za obrve sam baš volela i bila je godišnjim favoritima. Bolja mi je od L'orealove koju trenutno koristim.

Da li ste probale nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment