Pages

Thursday, May 11, 2017

La Roche- Posay: Lipikar



Ponovo je na red došao post o proizvodu koji je (igrom slučaja) bebeći. No, Lipikar liniju mogu koristiti svi sa problemom atopije: i odrasli, i deca, i bebe. Kod nas u kući ju je, nažalost, koristila beba. Po preporuci dermatologa da pređemo na kozmetiku koja je namenjena baš za osobe koje su sklone atopiji, ja sam odlučila da izaberem upravo La Roche- Posay, jer su mi oni kao brend prva asocijacija na spomen atopijskog dermatitisa. 
Nakon mesec i po dana svakodnevnog korišćenja, prenosim vam utiske!



Prvo da vas uvedem u priču... Tarin slučaj je bio dosta blag oblik atopije, jer joj se samo na zadnjem delu butina pojavio manji ekcem. Kao što rekoh, dermatolog nam je preporučio da s vremena na vreme ubacimo kozmetiku specijalizovanu za to, što smo odmah i uradili. Na samo mesto ekcema smo mazali 10 dana konkretan "lek" dok smo preko te kremice, nanosili Lipikar losion, nakon što bi koža bila oprana sidentom.


Sindet za pranje kože je već potrošen, tako da je jasno da smo se lepo družili. Dolazi u pakovanju od 200 ml i cena je oko 1500 dinara u Srbotrade apoteci. Ja sam joj njim prala celo telo, kao i kosu. Pretpostavljam da se zato potrošio brže od losiona. Mlečne je boje, ni beo, ni providan, a srednje gustine. Jako mala količina je potrebna jer odlično peni. Nema nikakav miris i odmah sam stekla utisak da je u pitanju zaista blag proizvod. Kosicu nismo prali svaki dan, ali ostatak tela jesmo, sem možda par puta kada je zaspala pre vremena, pa nisam želela da joj prekidam san. Sve u svemu, jako sam zadovoljna i iako smo se vratili na Uriage "običan" kremasti gel, sigurno ću se s vremena na vreme kupovati Lipikar.


Balzam takođe dolazi u tubi od 200 ml, a cena je veoma slična (oko 1500 dinara). On je nešto gušći od klasičnog losiona, pa je (posebno za bebu) potrebna jako mala količina i izuzetno se sporo troši. Tako da njega još uvek koristimo, iako smo sindet potrošili pre nekog vremena. Bez obzira na to što je gust, brzo se upije i ne ostavlja lepljiv osećaj na njenoj koži (dok ja ipak moram da operem ruke nakon što je namažem). Ekcem se povukao nakon nedelju dana i samo je jednom od tad delovalo kao da će se opet pojaviti, ali srećom, nije. Ni ovaj balzam nema nikakav miris i izuzetno je kremast, pa klizi po koži i na oko se vidi da je hrani. Zaista sam zadovoljna!   

Kako vi rešavate problem ekcema, bilo kod sebe ili kod deteta?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment