Pages

Friday, July 14, 2017

Weleda 24h deo roll-on



Danas vam predstavljam proizvod koji je defitnitivno obeležio ovo leto i to u najpozitivnijem mogućem smislu. U pitanju je Weleda prirodni rol-on dezodorans od citrusa, koji sam dobila na testiranje. Već godinama koristim dezodoranse bez soli aluminijuma, a najčešće biram baš prirodne. Kada je Weleda u pitanju pre ovog sam probala samo dezodorans u spreju od žalfije (mini pakovanje od 30 ml) i odgovarao mi je jedno vreme, ali su hormoni nakon porođaja učinili svoje. No, ove nove rol-on varijante sam zaista želela da probam, a citrus bi tokom leta svakako bio moj prvi izbor. Zbog čega mi se toliko dopao, saznajte u nastavku...




Dolazi u plastičnoj ambalaži u kojoj se nalazi 50 ml proizvoda i kao neko ko preferira staklene ambalaze, moram priznati da je ova praktičnija i lakša, posebno ako ga nosite na put. Moj jedini problem sa prirodnim dezodoransima jeste to što većina sadrži alkohol, a moja koža je osetljiva i onda se dešava da me jako peče (čak i ako ga ne nanosim direktno nakon brijanja). Sa Weleda dezodoransima nisam nikada imala taj problem, iako je alkohol na visokom drugom mestu u listi sastojaka. Ima jak miris citrusa i verbene, ali on nimalo ne guši- naprotiv, osvežava. Leto je pravo vreme da na najbolji način testiramo delotvornost dezodoransa, pa mislim da je u moje ruke stigao u pravom trenutku. Dakle, on ne sprečava znojenje već pojavu neprijatnih mirisa i to radi fantastično. Kolika god da je temperatura napolju, ni jedan jedini put nisam primetila neprijatan miris (dok je sa svakim prethodnim prirodnim dezodoransom mojoj koži ipak trebalo privikavanje). Ovaj svoj posao radi od prvog korišćenja, pa do danas. Iako je ambalaža neprovidna, kada ga promućkam, vidim da je pri kraju i iskreno mi je žao. Iako imam još par koje želim da probam, ovom ću se sigurno vratiti u budućnosti, a rado ću isprobati i druge mirise (posebno nar).


Sastav možete videti iznad.
Za mene je ovo definitivno favorit leta, a čini mi se i godine. Zaista je najdelotvorniji prirodni dezodorans koji sam probala (i to po veoma visokim temperaturama) i moja je topla preporuka, bilo da koristite prirodnu kozmetiku ili ne (uvek je pravi trenutak za promene). Definitivno me još uvek nijedan Weleda proizvod nije razočarao, tako da se veoma radujem novima koje ću isprobati (a naručila sam dva proizvoda za lice, o kojima vam uskoro pišem).

Koji je vaš omiljeni prirodni dezodorans?
Pozdrav :) 

No comments:

Post a Comment