Pages

Tuesday, July 11, 2017

Caudalie: Vine [Activ] 3 in 1 moisturizer



Kremicu o kojoj vam danas pišem sam dobila na testiranje početkom aprila kad je i predstavljena nova Vine [Activ] linija (klik). O serumu, koji koristim u kombinaciji sa ovom kremom (ali i samostalno), sam vam pisala ovde. Dakle, kremicu sam koristila ili ispod pudera sa zaštitnim faktorom ili kao noćnu, pa su utisci nakon par meseci tu. Činjenica je da sam se u svaki, do sada isprobani Caudalie proizvod, zaljubila u prvi mah, a da li je tako bilo i ovog puta, pročitajte u nastavku...




Šta kaže proizvođač?

Dakle, u pitanju je 3 u 1 hidrantna fluid- krema protiv bora i zagađenja koja koži vraća zdrav i blistav sjaj. Lagana i lepo izbalansirana, ova krema koriguje i pruža superiornu zaštitu tokom dana, dajući koži blistavost. Anti- cell burn- out kompleks je pojačan polisaharidima protiv zagađenja. Ovi šećeri formiraju nevidljivi film, koji deluje kao štit, blokirajući čestice zagađenja, kako se ne bi upile u kožu. Hijaluronska kiselina velike molekulske težine popunjava bore i zaglađuje epidermis, dok se pigmenti i nežni puderi igraju sa svetlošću, kako bi obnovili prirodni sjaj kože. 

Preporučuje se nanošenje na lice i vrat svakog jutra, samostalno ili nakon seruma.
Sastav možete videti na slici ispod.


Moji utisci o kremi...

Fluid iz Polyphenol linije je bio moj životni favorit i iskreno, nije mi bilo drago kada sam saznala da je ta linija zamenjena drugom. No, očekivala sam nešto slično u ponudi. Ipak, ta i ova krema, nemaju skoro ništa zajedničko- ni teksturu, ni miris, ni osećaj na koži. Možda sad pretpostavljate da mi se ova nije dopala... Ali, to nije istina! Iako su potpuno drugačije, svaka mi se svidela. Jedina mana koju nalazim ovoj kremi jeste nedostatak spf-a, pa je zato nanosim ili ispod pudera (ili tonirane kreme) koja ima zaštitni faktor ili pred spavanje. Veoma lepo hladi lice i zato mi prija u ovim letnjim danima. Odlična je kao podloga za šminku jer nije nimalo masna, već na prvi pogled deluje vodeno, ali kada počnete sa utrljavanjem u kožu, vidite da ona ipak to nije. No, svakako nije teška i mislim da jeste odgovarajuća za sve tipove kože. Lice mi je definitivno blistavije od kada je koristim i po mom subjektivnom osećaju "svežije". Zaista mi veoma prija, posebno u kombinaciji sa serumom. Na letovanje sam nosila samo nju, tako da mogu da kažem da i bez seruma ispod, odlično hidrira kožu koja je bila izložena suncu tokom dana. Miris je blag, skoro i da ga nema i ja najviše osećam upravo ekstrakt smreke, koji mi je draži od mirisa pomorandže iz gorespomenutog Polyohenol fluida. Prepuručena cena je 3900 dinara za pakovanje od 40 ml, a često je možete kupiti sa dodatnim popustom ili dobiti poklon pri kupovini, pa pratite njihovu fejsbuk stranicu (Francuski izvor lepote).

Da li ste probale neki Caudalie proizvod u delite li moje oduševljenje?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment