Pages

Tuesday, October 10, 2017

Avon black mineral mask



Iako su mi maske za lice godinama bile omiljena stvar za kupovinu, od kako sam dobila bebu imam sve manje vremena za njih. Nedavno sam shvatila da nisam kupila novu jako dugo, kao i da ih apsolutno neredovno koristim. Tačnije, jedine nove koje sam probala za ovih godinu i po dana su bile korejske sheet maske, kao i dve L'oreal glinene. Rešila sam to da ispravim, pa ćete u narednom periodu čitati dosta recenzija na ovu temu. Za početak, pišem vam o crnoj glinenoj maski iz Avona, koju koristim već par nedelja. Cena joj je u drogerijskom rangu i razlikuje se u svakoj brošuri, ali pretpostavljam da je oko 300 dinara, koliko sam je ja platila. 
Utisci su u nastavku...




Ovo je maska za uklanjanje viška sebuma i osveženje kože, kako proizvođač navodi. Mešavina mineralne gline upija višak masnoće iz pora, čisti kožu i daje joj mat efekat, uz osećaj potpune čistoće i svežine. Ovo definitivno nije maska za osobe sa suvom kožom, ali za nas sa normalnom/ kombinovanom svakako jeste, kao za one sa masnom kožom. Jako volim glinene maske, jer kod njih najbolje vidim trenutni efekat, naravno, ako je maska dobra. U ovu sam se zaljubila posle prvog korišćenja. Odlično mi je očistila lice i izvukla masnoću sa T zone. Kada se osuši postaje svetlo- siva pa se lako mogu uočiti "tačkice" gde je bilo sebuma. Iako su mi obrazi suvlji, nije ih dodatno isušila. Naravno, jako je bitno nakon ovakvih maski dobro hidrirati lice. Koža mi neverovatno brzo upije serum i kremu nakon nje i izgleda blistavo.


Klikom na sliku iznad, možete videti sastav.
Nije najbolja koju sam u životu probala, ali kvalitet i te kako premašuje cenu. Juče mi se, na primer, na licu počela pojavljivati bubuljica (usled pms-a), pa sam sinoć pred spavanje stavila ovu masku, i jutros- na licu nema ničega. Tako da, što se mene tiče, ona odlično radi svoj posao. Nisam osetila nikakvo peckanje, niti je bilo pojave crvenila. Jedino što osećam dok je držim na licu je blago zatezanje kože, koje je normalno, jer se maska suši. Topla preporuka!

Koje maske za čišćenje lica vi trenutno volite?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ovu nisam isprobala.. Trenutno volim Baleinu sa morskom soli, i jednu prirodnu, organsku za dubinsko čišćenje koja je također na bazi gline.. No sad bih rado i ovu isprobala :)

    ReplyDelete