Pages

Tuesday, October 31, 2017

Avon Planet spa body scrub



Verovatno već znate da jako volim Avon- ovu Planet spa liniju i da veoma često naručujem. Nakon što sam isprobala masku i piling za lice iz Perfectly Purifying linije sa mineralima Mrtvog mora, nisam odolela a da ne probam i neki proizvod za telo. Postala sam dosadna kada su pilinzi za telo u pitanju, jer konstantno koristim prirodni K piling, pa sam odlučila da napravim pauzu i isprobam baš ovaj. U pakovanju se nalazi 200 ml proizvoda, a cena mu je bila oko 550 dinara. Da li mi se i koliko dopao, pročitajte u nastavku...




Miriše identično kao ostali proizvodi iz ove linije. Ne postoji način da vam opišem taj miris, ali je veoma neobičan, a lep. Možda se nekome ne bi dopao, jer nije klasičan, ali čisto sumnjam. Prilično dugo se zadrži na koži, posebno ako koristim neki običan gel za tuširanje (poput Baleinih, pa čak i Avon-ovih). Dosta je gelast, mada nije previše gust. U sebi ima jaaaako sitne piling čestice, koje na prvi pogled ne obećavaju puno. Međutim, čim sam ga nanela i krenula da ga raspoređujem po koži, shvatila sam da je ovo piling koji će mi se i te kako svideti. Poprilično je grub, što ja obožavam, jer telo pilingujem jednom nedeljno, pa volim da to bude kako treba. Neverovatno mi prija, čak više od nekih krupnijih pilinga (do sada sam sa ovim fino mlevenim imala lošija iskustva, u smislu da su mi bili blagi). Pomalo peni, ali nemojte očekivati da može da odmeni gel za tuširanje, bar meni je taj korak nakon ovog neophodan. 


Sastav možete videti klikom na sliku iznad.
Nakon pilingovanja tela, moja koža fantastično upije kremu ili ulje koje nanosim posle. Mislim da je dovoljno grub da super radi svoj posao, a ipak ne bih rekla da bi smetao nekom sa osetljivom kožom. Ovo je definitivno jedan od moja top 2 kupovna pilinga (ipak najviše volim "homemade" kafeni piling), a drugi o kom sam jako davno pisala je takođe iz Avon-a (mini recenzija). Njemu dajem blagu prednost samo zbog mirisa čokolade, pošto znate da volim slatke, gurmanske mirise na prvom mestu. 

Da li ste probale neki Planet spa piling?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment