Pages

Thursday, October 19, 2017

Balea night face masks



Maske koje vidite na slici su relativno nove u DM drogerijama. Ja sam ih kupila prošlog vikenda, pa sam testirala svaki dan po jednu, u petak, subotu i nedelju. Koliko ja znam, postoji još jedna vrsta, od ruže, ali kako nisam ljubitelj mirisa iste u kozmetičkim proizvodima, odlučih da je ovog puta preskočim. Dakle, kupila sam preostale tri maske (zeleni čaj, avokado i morske alge), a cena jedne "kapsule" je 100 dinara.
Kakav su utisak na mene ostavile, pročitajte u nastavku...




Za početak sam odlučila da probam masku sa zelenim čajem. Pored tih ekstrakata, svaka ima hijaluronsku kiselinu i predviđena je da na licu stoji tokom noći. Mislim da nije potrebna ovolika količina proizvoda u svakom pakovanju (8 ml) jer zaista bude previše, čak i ako nanesete na vrat. A pakovanje je takvo da kad je jednom otvorite, to je to, mora se odmah iskoristiti. Definitivno sam imala problem sa viškom proizvoda, pošto sam odlučila da iskoristim sav sadržaj. Nikako ne bih mogla da zamislim da tako legnem u krevet. Apsolutno sve bi ostalo na jastuku, jer je maska gelasta. Držala sam je na licu tokom dana, oko 90 minuta. Koža je upila jako malu količinu, pa sam posle prvog dana ostala blago razočarana...


Međutim, drugi dan na red dolazi maska od avokada, koja je za razliku od prethodne kremasta. Mnooogo mi se više svidela. Lakše sam rasporedila sadržaj po licu i nisam morala da brinem o tome da li će sve skliznuti sa kože. Držala sam je podjednako dugo, ali sam već nakon 30ak minuta primetila da je koža počela veoma dobro da je upija. Ona mi je definitivno najveći favorit od sve tri! Poslednjeg dana vikenda, koristim treću u nizu, masku sa ekstraktom algi, koja je takođe u vidu gela. Bez obrzira na to, da li zahvaljujući iskustvu sa prvom ili ne, dosta sam je bolje nanela i takođe nisam imala problem da ostane previše proizvoda, mada je koža ipak nije upila tako dobro kao masku od avokada. 

Nijedna mi nije izazvala nikakve negativne reakcije, a lako sam i uklonila ostatke sa lica, tako što sam se umivala mlakom vodom. Ipak, mislim da nisu pogodne za korišćenje kao noćne maske, sem ako ne upotrebite polovinu pakovanja, pa eventualno drugu polovinu ujutru, jer nisam sigurna koliko bi smele da stoje otvorene. Jasno je da mi se maska sa avokadom najviše dopala i sigurno ću je kupovati ponovo u toku zime, kada mom licu zafali hidratacije. Posle svake mi je koža bila nežna na dodir i brzo je upijala kremu, ali morala sam navesti detaljnije šta mi je kod koje smetalo/ odgovaralo.

Da li ste vi probale nove Baleine maske?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ja sam bome moju koristila dva dana zaredom, a bez problema sam mogla ostaviti i za treći dan. Zaista je previše 8 ml za jednu upotrebu. Može bez problema da stoji tih nekoliko dana, samo je bitno da se dobro zatvori kako se ne bi osušila :)

    ReplyDelete