Pages

Thursday, April 12, 2018

Yves Rocher: shower gel & body lotion



Danas vam pišem o dva proizvoda koja trenutno korsitim za negu tela, Yves Rocher gelu za tuširanje i losionu. Ja sam ih dobila na poklon u okviru seta, u kom je bio još jedan gel, ali je davno potrošen. Ne znam da li baš ovih mirisa trenutno ima kod nas u radnji, ali svakako možete izabrati onaj koji volite, a ja ću vam detaljnije reći kakvi su sami proizvodi. Pa da počnemo...




Gel za tuširanje je sa mirisom lotosa i žalfije, koji me je potpuno oduševio. Nisam ljubitelj cvetnih mirisa inače, ali ovaj me je oborio s nogu. Prava je kombinacija biljnog i cvetnog mirisa, osvežava, a nežan je. Gel je srednje gustine i neverovatno dobro peni! Mislim da je ovo gel koji sam najsporije trošila od svih do sad, jer i minimalna količina napravi ogromnu penu. Miris se zaista poprilično dugo zadrži na koži, što me je jako iznenadilo. Ne isušuje mi kožu, mada se svega par puta desilo da se ne namažem nakon tuširanja. U svakom slučaju, mislim da je jako dobra opcija za leto kada se često tuširamo zbog vrućine, jer mi deluje kao dosta blaži od nekih drugih gelastih tuširalica. No, meni su njihove kremaste kupke iz Jardins du Monde linije i dalje najdraže (klik).


Jedan od retkih mirisa koji mi baš, baš ne prijaju je miris lavande. Nisam bila najsrećnija što je losion baš sa njom, ali sam odlučila da mu dam šansu zbog kupine koja je takođe pristuna. Ja lavandu uopšte ne osećam kada ga pomirišem, što je u mom slučaju, veliki plus. Kupina miriše, ali veoma suptilno. Ovo je jako lagan losion, poprilično voden, pa ga i zato koristim baš sada, kada je počelo toplije vreme. Troši se jako sporo, jer ne treba velika količina. Ono što me je pomalo razočaralo jeste što miris nije posebno postojan. Duže mi koža miriše samo od gela za tuširanje nego kada nanesem i ovaj losion. Dakle, nije od onih od kojih vam miriše i odeća, definitivno. To je, po mom mišljenju, dobro ako se mackate ujutru pa želite da izbegnete mešanje mirisa losiona i parfema.


Sastav oba proizvoda možete videti klikom na sliku iznad.

Šta vi trenutno koristite za negu tela?
Pozdrav :)



No comments:

Post a Comment