Pages

Wednesday, January 20, 2016

Empties #21



Iako pravim pauzu sa "New in" postovima, "Empties" su i dalje tu, naravno. Ovog puta nakupilo se dosta praznih bočica, a o većini proizvoda sa slike nisam do sada pisala svoje mišljenje. Mnogi su kupljeni davno, ali im je trebalo vremena da dođu na red, a pojedini su trajali čitavu večnost i gotovo da se ne sećam šta sam pre koristila. No, da počnemo sa mini recenzijama stvarčica sa slike...



Proizvodi za telo i kosu


Za početak kao u skoro svakom postu ovog tipa tu je Gliss regenerator u spreju. Jednostavno, ovu prskalicu smatram toliko dobrom, da je vredna stalnog spominjanja. Kao što sam u više navrata do sada rekla, kupujem na smenu tri verzije sa keratinom, a sada je potrošena ova žuta (boja se vidi na samom dnu bočice). Ja bez ovoga ne znam i ne sećam se kako je raščešljati kosu i ovo je definitivno kozmetički proizvod kom sam najduže verna. Najbolje je iskoristiti kada su Gliss proizvodi u Liliju na akciji 2+1 gratis i snabdeti se zalihama. Sastav možete videti ispod.


Sledeći proizvod sa gomile je moj "all time favorite" kada je nega tela u pitanju, a to je naravno The Body Shop puter. Ovaj je sa mirisom meda, mada meni uopste ne mirise tako i kupljen je letos na nasem aerodromu. Iako im je cena jača (oko 15 evra) moja koža ih toliko voli da mi nije problem da se počastim kada putujem u inostranstvo. Miriše gotovo kao parfem, a neguje neverovatno dobro, tako da bih ove putere svakom ko je u mogućnosti da ih kupi, preporučila. Do sada sam probala ši, argan i med, a čeka me još jedan nenačet i to sa mirisom kokosa. Sastav je na slici ispod.


Ziaja proizvode smatram odličnim, a jako povoljnim, tako da sam bez razmišljana kupila ovaj kremasti gel za tuširanje kada je bio na akciji. Ranije sam imala i verziju od čokolade, tako da sam znala i šta otprilike da očekujem. Pakovanje od 500 ml će vam jako dugo potrajati, iako treba malo više pri korišćenju nego kod standardnih gelastih tuširalica. Miris je veoma blag i prijatan, mada se ne zadržava dugo na koži. No, kako zimi svaki put, bez izuzetka, mazem telo nakon kupanja, to mi nije problem. Koža mi je u prethodnom periodu bila veoma, veoma suva tako da joj je ova Ziaja kremasta kupka od argana i te kao prijala. Sastav možete pročitati ispod.


Iako do sada nikada nisam pisala o njima, ovaj Fa tečni sapun nisam mogla a da ne spomenem. Glavni razlog za to je njegov fenomenalan miris, kakav do sada nisam viđala u sapunima. U pitanju je mešavina ruže i sandalovine, koju ne bih pokušavala rečima da objasnim, već vam savetujem da i same pomirišete kada budete u prilici. Jako mi je žao što je potrošen i sigurno ću ga ponovo kupiti. Pri tome, ne isušuje ruke i dovoljno je i pola pumpice za jedno korišćenje, tako da će vam dugo trajati. Sastav se nalazi na slici ispod.


Proizvodi za lice


Humphrey's tonik sa hamamelisom, sam naručila prošle godine sa sajta Vitacost. Pošto nisu slali Thayers za Srbiju, to sam uzela kao alternativu, ali je tek nedavno došao na red. Dolazi u jako velikom pakovanju od 475 ml pa sam smatrala da je još isplativiji. Međutim nedavno sam ga otvorila i ostala blago rečeno šokirana. Mirisao je na izvetrelu vodku, vino i ne znam ni ja šta sve. Bukvalno mi je bilo muka od prilaska bočici. Iako sam znala da ima alkohol u sebi nisam očekivala da će ga biti u tolikoj meri. Dodala sam 100% prirodno eterično ulje eukaliptusa koje sam imala kod kuće, ne bih li nekako ublažila "isparenja" koja nisu nimalo prijatna, no ni to nije pomoglo. Koristila sam ga 2-3 dana i shvatila da ne mogu da se mučim, pa sam celu bočicu prosula u WC šolju. Ovo je prvi put da mi se desilo da ne mogu ništa drugo da uradim nego da bacim ceo proizvod jer ne bih mogla ni da prosledim nekom, stvar za koju smatram da je užasna. Sastav je na slici ispod.

Kao što možete videti ima više alkohola nego vino!

No, zato je ubrzo nakon ovog tonika, naručen i čuveni Thayers sa iHerb-a sa kojim imam potpuno drugačije iskustvo. Smatram da se sa razlogom smatra jednim od najboljih i meni jeste zaista bio nabolji tonik koji sam do sada probala. Kao što već rekoh, ne bežim od alkohola kada su tonici u pitanju, jer mi on daje utisak potpuno očišćenog lica, ali sledeći put planiram da naručim i "alcohol free" verziju kako bih uporedila ta dva. Kod njega je u mirisu alkohol bio negde u pozadini, a glavnu ulogu je preuzela aloe vera. Fenomenalno čisti lice od ostataka šminke i nečistoća, a da ga nimalo ne isuši. No, ipak bih ovu verziju preporučila najpre onima sa mešovitom i masnom kožom. Jako dugo traje jer je otvor veoma mali, tako da se itekako isplati platiti oko 8$ za 350 ml. Sastav možete videti ispod.


I kao treći proizvod za lice, tu je Desert Essence gel za umivanje koji sam takođe kupila na iHerb-u. On je sa čajnim drvetom i predviđen je za normalnu do mešovitu kožu, kakav je moja u najvećem delu godine. Prilično je tečan, tako da sam se pre korišćenja, pitala šta će mu pumpica i hoće li uopšte zapeniti. Ali, kada sam ga probala shvatila sam da je sve tu sa razlogom. Kada ga istisnete u šaku, on jeste tečan, ali čim ga nanesete na mokro lice počne da peni. Miriše bukvalno na čaj i imate utisak kao da njim ispirate lice a ne nekom umivalicom. Par puta su me zapekle oči (koje su inače jako osetljive), ali sam ga od tada prala sa zatvorenim očima i problema nije bilo. Odlično čisti lice i ostavlja osećaj blago škriputave, ali ne i isušene kože. U jednom trenutku sam pomislila da je nepotrošiv jer ni sama ne znam koliko je trajao, a koristila sam ga dvaput dnevno sve vreme (ima standardnih 250 ml). Sastav je na slici ispod.


Ostalo...


O ovoj ljubičastoj Freeman glinenoj maski za lice sam ranije pisala recenziju (klik), a nedugo nakon toga, sam kupila i veliko pakovanje od 150 ml. Pošto je skoro sve napisano u tom postu, neću dužiti, već su samo dodati da sam bila prezadovoljna ovom maskom i da je odlična za moju normalnu/ mešovitu kožu. Sledeća na spisku je maska od avokada, pošto nema razloga da ne ostanem verna Freeman-u.

Nedavno sam pisala i o Aura bazi za nokte (klik) i izjasnila se da mi ne odgovara. Definitivno sam bila u pravu, jer su mi nokti prilično uništeni. Mehurići koje sam spominjala su provereno bili od nje, što sam potvrdila čim sam je uklonila iz upotrebe. Proizvod za izbegavanje!

Essence matirajući puder u kamenu nema koja devojka nije kupila i hvalila. Ja sam jedna od njih! Odličan proizvod koji je pre svega više nego pristupačan. Jedina zamerka ide na ambalažu koja je zaista užasna, tako da bih volela da porade na njenom kvalitetu, pa makar i povećali cenu jer ovaj puder svakako vredi više od 400 dinara. Poklopac mi je pukao još davno, a dobio je i fleke od fiksatora za šminku, tako da sam rešila da ga se otarasim iako je bilo još malo proizvoda. Skoro se i taj ostatak pudera raspao, tako da je vreme za kantu. Počinjem sa korišćenjem theBalm- ovog Sexy Mama završnog pudera, pa možete uskoro očekivati recenziju.

I za kraj tu je Weleda ulje za kosu sa mirisom ruzmarina o kom sam pisala ovde. Jako mi je žao što ga nema kod nas jer bih samo njega koristila. Ovako sam prinuđena da tražim zamenu između porudžbina sa iHerb-a. Meni od njega kosa izgleda neverovatno dobro, brzo raste, jer je zdrava, a to je najbitnije. Sve je već rečeno u recenziji!

Da li ste probale neki od ovih proizvoda i delite li moje mišljenje?
Pozdrav :)

4 comments:

  1. Probala sam samo Freeman maskicu i dobro mi se pokazala, kao i Gliss prskalice njih volim sve i koristim dugo, neke ostale proizvode vidim po prvi put :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad je uletelo u korpu dosta toga sto nema kod nas da se kupi ;)

      Delete
  2. Preporuka za tonik bez alkohola Byphasse, 500 ml 400 din, gotovo je nemoguće potrošiti ga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Citas mi misli! Bas htedoh da ga kupim pre neki dan ali sam obecala sebi da nema gomilanja tako da ce sacekati da potrosim ruzinu vodicu i L'occitane tonik. No svakako je prvi na listi :)

      Delete