Pages

Wednesday, January 13, 2016

Gliss "6 in 1" hair oil



Iako se uvek radujem kada treba da isprobam novo ulje za kosu, pomalo i strepim jer mi mnoga nisu odgovarala. Naime, na mokre krajeve, uvek nanosim Macadamia ili Amika ulje, jer su mi u tu svrhu proverena i omiljena (na WL je još samo MoroccanOil), dok sa suvom kosom imam više poteškoća. Jako je teško naći ulje koje će se upiti velikom brzinom i neće učiniti da vaša kosa izgleda kao da joj je tek potrebno pranje. Imala sam tu sreću da ovog puta slučajno odaberem proizvod koji će mi fenomenalno odgovarati, baš kao Orofluido eliksir, koji je do sada bio neprevaziđen za tu namenu. Cena ovog ulja je bila oko 750 dinara na akciji, a u bočici se nalazi 75 ml proizvoda.




Odmah da napomenem da ću kroz ovaj post uporediti Gliss ulje i gorepomenuti Orofluido eliksir, koji iz nepoznatog razloga nije dobio zasluženu recenziju na blogu. Za početak, tu je razlika u količini za istu cenu od oko 1000 dinara. Orofluido dolazi u staklenoj bočici koja sadrži 25 ml ulja, dok je kod Gliss-a ta količina čak tri puta veća. No, meni je Orofluido eliksir trajao godinu dana, tako da mogu samo da naslutim koliko će mi trajati ovo ulje- do kraja života, možda, haha?! Oba su jako gusta i mirišu predivno, pa ne bih mogla nijednom da dam prednost. Činjenica je da zbog staklene ambalaže Orofluiodo deluje luksuznije, ali Gliss ima prednost što mu je pakovanje sa pumpicom. 
Za sada je borba potpuno izjednačena, a sada sledi ono najvažnije- kako deluju na moju kosu???
Moja kosa obožava oba proizvoda podjednako, tako da sve što ću napisati za Gliss ulje u ovom postu, važi i za Orofluido eliksir. Ja ga nanosim na suve krajeve, kada završim sa feniranjem ili peglanjem kose. Podelim celu kosu na dva dela i dovoljna mi je po pumpica na svakom. Prvo protrljam ulje u rukama a onda nanesem na krajeve kose. U roku od 5 minuta, moja kosa ga POTPUNO upije i apsolutno se ne može ni naslutiti da je nekoliko minuta ranije tu bilo. Sa većinom prirodnih ulja koje sam naručivala sa iHerb-a za tu namenu sam imala problem, jer im je trebalo večnost da se upiju i kosa mi je izgledala veoma masno, što je svakako efekat od kojeg svaka od nas beži. 


Na slici iznad možete videti i sastav proizvoda.
Proizvođač obećava 6 dimenzija oporavka kose: lagana kosa bez slamastog izgleda, zaštita od toplote, manje krzanja krajeva, kosa laka za održavanje, kontrola protiv ućebavanja, raskošna kosa. Kako sam ovo ulje koristila samo na suvoj kosi, mogu da potvrdim sve stavke sem žaštite od toplote, pošto imam druge proizvode koje koristim u tu svrhu.
Sve u svemu, ovo je odličan proizvod koji je veoma povoljan ako uzmemo u obzir količinu koja se dobije kao i količinu koja je potrebna pri svakom korišćenju. Od mene ima apsolutno svaku preporuku!

Koje je vaše omiljeno ulje za kosu?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Uvek se plasim da kupim neko ulje za kosu iz straha da mi se kosa ne zamasti, jer je jako cudna iako je suva. :D Sad si me zagolicala skroz, mislim da cu probati ovo. :)

    ReplyDelete