Pages

Sunday, January 17, 2016

Eucerin anti- strech mark oil



Danas vam pišem o drugom ulju protiv strija koje koristim od kada sam trudna. Mog prethodnog iskustva sa Re-Gen uljem se možete podsetiti na datom linku. Pošto jako volim Eucerin proizvode za negu kože, bilo lica- bilo tela, ovo je bio logičan izbor. Dolazi u plastičnoj ambalaži u kojoj se nalazi 125 ml proizvoda, a cena mu je oko 1100 dinara u Srbotrade apoteci. Kakvi su moji utisci nakon skoro potrošenog pakovanja, pročitajte u nastavku...





Proizvođač obećava poboljšanje elastičnosti kože i efikasnu borbu protiv strija. Napravljeno je od 100% prirodnih ulja badema, suncokreta i jojobe i prirodnog vitamina E, pa je kao takvo idealno i za osetljivu kožu, naročito u toku trudnoće. Naravno, znamo da strije ne nastaju samo u trudnoći već i pri promeni težine, tako da defininitvno ne morate čekati da budete trudni kako biste ga isprobali. Takođe, sva ulja prijaju i suvoj koži, tako da ukoliko imate taj problem u toku zime, možete se opredeliti za ovo ulje.
Nisam ga koristila dva puta već jednom dnevno, jer spada u grupu masnijih. Nanosila sam ga samo uveče, pred spavanje, na čistu kožu i kružnim pokretima bih ga utrljala na predeo stomaka i bokova. Nakon toga bih sačekala desetak minuta pre oblačenja, kako ne bih baš puno umastila majicu ili pidžamu. Prvo što moram da kažem jeste da mi se na stomaku nije pojavila nijedna strija (da kucnem u drvo, hehe), a u subotu ulazim u šesti mesec. Pre nešto više od mesec dana sam imala veeelikih problema sa izuzetno suvom kožom, koja se perutala i baš u tom trenutku sam prelazila sa Re-Gen ulja na ovo i moram priznati da mi se više svidelo kako Eucerin ulje deluje na suvu kožu, dok je Re-Gen uspelo da mi ukloni sve stare strije od prošlogodišnjeg gubitka težine (čisto da vas podsetim, da ne pomislite da je to ulje loše, ako niste čitali recenziju). 


Sastav možete videti iznad.
Bez obzira da li ste trudni ili imate problem sa strijama, ako vam koža zateže ili se peruta tokom zime, ja vam ovo ulje toplo preporučujem. Pošto ne mažem celo telo, dosta mi dugo traje, tako da se definitivno isplati (tokom promocije Eucerina za kupovinu preko 1000 dinara dobijate poklon, tako da uz njega automatski ide još jedan full- size proizvod). Ja već polako smišljam šta bih sledeće mogla da probam. Ukoliko imate neke predloge, pišite u komentarima!

Da li ste probali ovo ili nego drugo ulje/tretman protiv strija?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. Imam strije ali zato što sam kako kažu ''naglo'' porasla :/

    Molim te pogledaj moj blog i prati me : http://raj-sminke.blogspot.ba/ :*

    ReplyDelete
  2. Meni je Šaljićev striet odličan bio, al ja sam se mazala od grudi do kolena ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazem i ja grudi, cad citam i ne znam sto napisah samo stomak i bokove :O Do polovine butina otprilike! Pogledacu u apoteci obavezno :)

      Delete
  3. Gledam sad ono Re-Gen ulje i bas se razocarah sto je Paraffinum Liquidum prvi sastojak. Ok ima nesto malo i nekih prirodnih ulja ali ipak...kako li je to uospelo da ukloni stare strije nije mi jasno. Mada nije mi jasno ni kako bilo sta uspe da ih ukloni. Da li si videla slican pomak sa starim strijama i kod ovog Eucerin ulja? Drasticno mu je bolji sastav pa bih pre njega probala. Hocu da kupim neko ulje da probam da smanjim strije na butinama i bokovima koje su mi se stvorile u pubertetu kad sam porasla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno sto se tice strija cini mi se da je Re-Gen Oil bolje ali nije mi se nijedna nova pojavila i Eucerin vise prija mojoj jako suvoj kozi...

      Delete