Pages

Monday, January 11, 2016

Nivea Q10+ serum



Danas vam pišem o proizvodu koji je bio jako popularan tokom prethodne godine, pa verujem da ima dosta vas koje ste u naletu brojnih pohvala i recenzija i same kupile ovaj serum. Meni u tom trenutku nije trebao novi, a bila sam i pomalo skeptična jer godinama nisam kupovala ništa iz Niveinog asortimana za negu lica. Imala sam ranije pozitivno iskustvo sa Aqua Sensation kremom, ali nekako ovaj brend povezujem najpre sa negom tela, pa kada je izbor proizvoda za lice u pitanju, nikada ne uđu u uži izbor. No, poklekla sam i kupila proizvod o kome se tooooliko pisalo. Da li se slažem sa većinom blogerki, pročitajte u nastavku posta...




Proizvod dolazi u dve kartonske kutije, tj. omotu i kutiji, kao i u zaštitnoj foliji tako da ste 100% sigurno da ga niko pre vas nije otvarao. U samoj bočici se nalazi 40 ml proizvoda, a dozira se na pumpicu, što je uvek plus. Pumpica odlično dozira proizvod i jedan stisak je dovoljan za jedno korišćenje. Ja ovaj serum koristim jednom dnevno, već više od mesec dana i mogu primetiti da se prilično sporo troši i da će mi ova količina dugo potrajati. Cena mu je oko 1400-1500 dinara, mada se Nivea često može naći na popustu, pa sam ja svoj ulovila za oko 1000 dinara. 


Nakon opštih informacija, tu je i moj utisak, koji nažalost nije najsjajniji. Prva stvar koja mi smeta jeste prejak miris koji mogu po intenzitetu da uporedim sa Nivea mlekom za telo. Ali kada nanosite na lice nešto toliko jakog mirisa, uopšte nije prijatno. Bar meni nije! Takođe, dosta se oseća i alkohol u mirisu, za koji sam znala da je u sastavu, ali iskreno nisam očekivala da moram svaki put to i da osetim kada nanosim serum. Prilično je čudne, gusto- vodene (da, da) teksture, ali to sam i očekivala sudeći po napisanim recenzijama i pogledu na kuglice koje plivaju u nekoj "vodici". Na slici iznad možete videti kako izgleda kada se istisne iz bočice.
Što se tiče dejstva na lice, priznajem da nisam imala negativne reakcije, ali ovaj serum nikako ne bih preporučila osobama sa osetljivom kožom, iako su na ambalaži napisali da mogu da ga koriste i oni sa najosetljivijom. Ubeđena sam da ne mogu! "Srećom", ja imam osetljivu kožu tela, a ne lica, pa nisam imala problema. Još jedna negativna stvar je što mu treba večnost da se lepo upije, pa ukoliko nanosite i kremu preko (što ja zimi obavezno radim, bez obzira na jačinu seruma) dešavaće se da iako mislite da se on lepo upio i nanesete kremu, ona počne da se "peruta" i spada sa lica što nikako ne izgleda lepo. Tako da sam u poslenje vreme prinuđena da sačekam bar 15- 20 minuta pre nego što je nanesem. Pošto sam dve kreme promenila dok koristim ovaj serum, znam da nije bilo ni do jedne od njih već upravo do njega.


Sastav možete videti na slici iznad.
Iako sam po tuđim recenzijama došla do zaključka kako je ovo odličan proizvod, na mene je ostavio jako loš utisak, pa bih ako bih morala da ga ocenim od 1 do 5, dala ocenu 2 (dok Estar i dalje ima 5+, a Balea Aqua 4). Nažalost, ostajem pri tome da neću testirati Nivea proizvode za lice u budućnosti, jer ta jačina mirisa nije nešto u čemu uživam za razliku od proizvoda za telo (doduše, meni Nivea ne odgovara ni kada je nega tela u pitanju). Verujem da ima i onih kojima je ovaj serum zaista dobar, ali ja ipak nisam jedna od njih.

Da li ste probale ovaj serum i kakav je vaš utisak?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Sinoć prvi put i nikako da se otresem mirisa! Meni liči na onaj muški aftershave... Za utiske je još rano,ali taj miris mi ne prija baš...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je miris veliki minus a jos veci sto ga moja koza upija po pola sata... ali potrosice se posto mi ne pravi nikakve probleme na kozi ;)

      Delete