Pages

Sunday, February 10, 2019

Selective Ammino keratin hair mask



Masku o kojoj vam danas pišem ne koristim dugo, ali mogu slobodno da kažem da sme je pridobila nakon prvog korišćenja. Kupila sam je na sajtu Planet hair, gde je tom prilikom bila snižena, dok joj je puna cena oko 1100 dinara za 300 ml. Ja sam očekivala manje pakovanje, pa je ova količina maske bila pozitivno iznenađenje. Kako mi se dopala nakon mesec dana korišćenja, saznajte u nastavku...




Dakle, u pitanju je proteinska maska, koja ima zadatak da rekonstruiše tretiranu kosu. Proizvođač garantuje punoću i zaštitu kose. Maska je poprilično gusta i nije vam potrebna velika količina po korišćenju, tako da će ova tuba zaista dugo potrajati, posebno ako uzmem u obzir da se proteinska pakovanja ne koriste pri svakom pranju. Ja je koristim svako drugo pranje, na smenu sa hidrantnom maskom, jer mi tako najviše odgovara. Biću potpuno iskrena i reći ću da me skoro nijedna maska za kosu nije ovoliko oduševila, pa ni Tigi i Kerastase. Daleko od toga da tim maskama nalazim zamerke, već sam od njih "čuda" i očekivala, a od ove, koja je dosta pristupačnija, nisam imala toliko visoka očekivanja. No, oduševila sam se već nakon prve upotrebe. Kosa mi bude puna, dlaka zaglađena, a iako je najčešće samo osušim fenom, deluje kao da sam i presu koristila. Pri tome, moram dodati da miriše predivno i da se miris zadrži u kosi.

Koju masku vi trenutno volite?
Pozdrav :)

2 comments: