Pages

Monday, August 1, 2016

Sephora instant wrinkle filler



Ovu Sephora kremicu protiv bora sam kupila zimus na sniženju za oko 350- 400 dinara. Nisam sigurna koja joj je redovna cena. Počela sam da je koristim pre oko mesec i po dana, pa je vreme da svoje utiske podelim sa vama. Dolazi u mini tubi, veličine standardne za ovaj tip proizvoda- 15 ml. Kako se ova neobična kremica pokazala u mom slučaju, pročitajte u nastavku posta...




Zašto sam u uvodnom delu napisala da je u pitanju neobična krema?! Pa, nisam se do sada susretala sa okoloočnom kremom ove gustine i boje. Jako, jako je gusta, pa je potreban jači stisak kako bi izašla iz tube. A kada izađe, čeka vas iznenađenje, jer nije bela poput većine krema. Boja joj je smeđkasta, gotovo braon. Baš zbog te svoje gustine, kada se nanese na predeo ispod oka zaista steknete utisak da momentalno popunjava sitne linije i bore. Ja imam 27 godina pa nisam baš kompetentna da pričam o borama, ali fine linije sam polako počela da primečujem. Nakon 30. rođendana planiram da se ozbiljnije posvetim toj temi, a do tada isprobavam kremice koje su namenjene pre svega tim prvim borama (bolje sprečiti nego lečiti, zar ne?!). Miris ne postoji, što mi se dopada.


Sastav možete videti na slici iznad.
Kao što rekoh, zbog velike gustine i boje koja podseća na boju kože imam utisak da ova krema radi to što obećava- čini da se bore manje vide. Proizvođač tvrdi da će vidljivost bora biti 73% manja nakon mesec dana korišćenja. Ne mogu da komentarišem tačnu brojku, ali je činjenica da je ovo krema koja ispunjava obećanja. U pitanju je formula bez parabena, pogodna i za osetljivu kožu. Ne mora se nužno koristiti samo za okoloočno područje već svuda gde imate bore na licu.

Koju okoloočnu kremu vi trenutno koristite?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Ja trenutno koristim Roc okoloočnu kremu, ali takodje zbog godina nisam kompetentna da pričam da li nešto radi ili ne, koristim je preventivno. :) Dopada mi se ova Sephora, ni ja nisam vidjala kreme o takvoj boji. :)

    Beauty by Keti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roc mi je definitivno u planu u buducnosti jer nisam nista do sad probala pa mozda izaberem bas neku okoloocnu kremicu :)

      Delete