Pages

Sunday, August 14, 2016

Weleda baby: creamy shower & shampoo



Ponovo je došao red na bebeću recenziju. Danas vam pišem o 2u1 proizvodu za bebe: losionu za kupanje i šamponu od nevena. Već sam rekla da sam za bebu kupila celu kolekciju od nevena (sem kreme za lice). Neke proizvode smo već potrošili, kao što je pelenska krema, dok se drugi poput ovog ili losiona za telo sporije troše, naravno. Prvih nekoliko dana po dolasku kući iz porodilišta smo za kupanje koristili samo sapun od nevena, a od kako je napunila 7 dana, prešli smo na ovaj proizvod. Ja sam ga kupila u DM-u na 1+1 gratis akciji, pa su oba koštala oko 1300 dinara.




U pitanju je veoma blaga krema za kupanje i pranje kose. Miriše identično kao i ostali proizvodi iz linije, biljno, ali nežno, daleko od veštačkog mirisa koji je veoma čest u proizvodima za bebe i decu. Pošto je moja beba jako mala (za dva dana punimo 3 meseca) tuba od 200 ml se veoma sporo troši. Ovaj proizvod neće praviti penu, kako u vodi, tako ni na koži, baš zato što je prirodan i blag. Odlično opere i kosicu, čak i sada, u sred leta kada se bebe znoje. Ovo bih definitivno preporučila i odraslima sa jako osetljivom kožom. Prilično lako se ispira i koža nakon korišćenja ostane veoma nežna, pa losion i ne moramo da nanosimo svaki dan. I o njemu ću uskoro pisati...

Aktivni sastojci: coco- glukozid (prirodni čistač), ulje badema, ulje susama, neven.

Da li ste vi probali Weledu za svoju bebu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment