Pages

Friday, July 28, 2017

Nuxe: hand cream & lip balm



Verovatno već znate da mi je Nuxe suvo ulje jedno od najdražih proizvoda za negu tela ikada! O njemu sam vam već detaljno pisala ovde pre skoro dve godine, a danas bih želela da podelim utiske o još dva proizvoda- kremi za ruke i balzamu za usne. Ja sam sva tri proizvoda kupila na sajtu Look Fantastic, u okviru seta za oko 25 evra, dok se kod nas svi mogu naći u bolje snabdevenim apotekama. Ulje se na slikama našlo samo zbog svoje lepote, o njemu neću ponovo pisati :)



"Reve de miel" hand and nail cream


Full size pakovanje sadrži 75 ml kreme, dok je moja u mini pakovanju (koje je uobičajeno u setovima) i sadrži 30 ml. Proizvođač naglašava da je u pitanju ne samo krema za ruke, već i za zanoktice. Sadrži ulja avokada, suncokreta i nevena, med bagrema, vitamin E, ši puter, agranovo ulje, ulje slatkog badema i ekstrakt ječma, odnosno 89,9% sastojaka prirodnog porekla. Imajući sve ovo u vidu, mislim da bi svako imao visoka očekivanja od ove kreme. Miriše božanstveno, baš kao suvo ulje! Ja je koristim pred spavanje, jer preko dana nemam vremena zbog bebe i to ne znači da je ona noćna, jaka, masna krema. Naprotiv, jako se brzo upija, miris se zadrži bukvalno satima (ja ga i ujutru osećam, nakon pranja ruku). Pri tom, zaista vidim da odlično neguje kožu ruku, čak i ako su vam one suve, kao meni. Sa isušenim zanokticama tek imam problema! No, vidim da su i one u dosta boljem stanju od kada koristim Nuxe kremu (kada bih je nanosila par puta dnevno, rezltati bi sigurno brže bili tu). Mislim da joj je cena oko 800 dinara i rekla bih da vredi tog novca!

"Reve de miel" ultra nourishing lip balm


Balzam za usne dolazi u full size pakovanju od 15 g, koje je stakleno, luksuzno, elegantno, jednom rečju- savršeno. Čitala sam dosta pozitivnih recenzija o njemu, pa su i u ovom slučaju očekivanja bila visoka. On sadrži dragocena biljna ulja čileanske ruže, slatkog badema, uljni ekstrakt nevena, med bagrema, ši puter, vitamin E i ekstrakt grejpa. 80,2 % sastojaka je prirodnog porekla. Izuzetno, ali izuzetno je gust i meni lično miriše na pomorandžu! Pod prstom, kada ga nanosim, osećam mrvice poput šećera, pa bih rekla da radi i blagi piling. Definitivno se oseća na usnama, jer je gust i jak, pa ga preporučujem za korišćenje pred spavanje, tokom noći. Anmbalaža je takože nezahvalna za korišćenje tokom dana tj. van kuće, jer zahteva čiste ruke, ali ja ga svakako nanosim uveče. Ovo je definitivno najlepši i najbolji balzam za usne koji sam ikada probala. Apsolutno nema potrebe da ga nanosite češće od jednom dnevno bez obzira u kakvom su vam stanju usne, jer ih on preporodi. Veoma se sporo troši, toliko sporo da nisam sigurna može li se potrošiti u roku trajanja, koji je 6 meseci od otvaranja. 100% opravdava svoju cenu od oko 1100 dinara.

Da li ste probale neke Nuxe proizvode i kakvi su vaši utisci?
Pozdrav :)

1 comment:

  1. Great post dear ♥ I love your blog !
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete