Pages

Monday, July 24, 2017

Lil' Wet brush



Sada na tržištu postoji već dosta četki za rasčešljavanje kose bez čupanja, a Wet Brush je jedna od njih kod koje se može naći verzija za decu. Iako sam godinama verni korisnik Macadamia No Tange četke, nisam se puno dvoumila kada sam birala četku za bebu, jer sam o ovoj čula samo pohvale (i od svoje frizerke, između ostalog). Ja sam je naručila iz salona Bellissima, a cena joj je bila oko 1000 dinara. 




Dakle, postoji i verzija baš za bebe, koja ne izgleda kao klasična četka (već kao bebi četke), ali pošto Tara već ima puno kose, izabrale smo mini četku za decu. Šarenih nije bilo na stanju, pa sam se opredelila za metalik ljubičastu boju. Četka je vidno manja od standardne, ali je princip "rada" isti. Ima prilično duge i rekla bih retke "bodlje" koje klize kroz mokru kosu. Same iglice su čvrste, tanke i jako fleksibilne, ali i veoma nežne, tako da moja beba ne oseća češljanje. 


Koristimo je sigurno preko 6 meseci i nijedan jedini put nisam primetila da je ostalo kose na četki. Dečija kosica je tanka i jako lako se mrsi, a naravno da deca (kao i mi) mrze čupanje. Nama je svako pranje kose postalo uživancija zahvaljujući ovoj četki. Tara je obožava, pa čak i sama pokušava da je koristi :) Nekoliko puta sam je isprobala i na suvoj kosi, i mada ne klizi kao kad je kosa mokra, ona se nije ni malo žalila na čupanje.

Kako vi rasčešljavate kosu svojoj deci?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment