Pages

Sunday, July 2, 2017

WHAT'S IN MY COSMETICS BAG: summer holiday



Pozdrav svima iz Crne Gore! 
Sutra nam je poslednji dan za brčkanje, pa sam rešila da danas iskoristim vreme dok smo u smeštaju i beba spava, da vam se javim sa novim postom. Šta sam ponela bebi na letovanje, mogle ste videti ovde, a sada ćete videti šta sam ponela od svoje kozmetike. Nosila sam manje proizvoda nego prethodnih godina, a planiram da spisak još skratim za naredno letovanje koje nas čeka krajem avgusta. Videćemo hoću li uspeti u tome...




Kada je zaštita od sunca u pitanju, nosila sam proverene proizvode, kojima sam par godina verna, ali i neke nove. Pošto imam alergiju na sunce, tu je naravno Eucerin krem- gel protiv alergije sa spf 50 (u Italiju nosim isti, samo sa spf 25, jer ću imati boju). Veoma je lagan, lako se razmazuje i brzo upija, što je dodatni plus. Ja ga nanosim na predeo grudi i ruku, jer mi tuda izlazi alergija. Za lice koristim fluid sa spf 30, ne samo na moru, već i u Beogradu tokom celog leta. Prezadovoljna sam, a recenziju očekujte uskoro jer su utisci tu. Eucerin transparentni sprej sa spf 50 koristi muž, ali ja pozajmim prvih dana letovanja za ramena. Za ostatak tela sam ove godine odlučila da koristim Carroten losion u spreju sa spf 20, koji dodatno podstiče tamnjenje. Rekla bih da to zaista i radi, jer sam odlično pocrnela, ako uzmem u obzir kratko vreme koje zbog bebe provodimo na suncu. Sprej za zaštitu kose je takođe novitet, ali nisam preterano zadovoljna. Čini mi se da ulepi kosu, a i raspršivač je loš jer slabo rasipa proizvod i sve ode na jedno mesto... Za kraj, ne treba zaboraviti usne, pa je tu Sun Dance balzam sa spf 50, koji mi se veoma dopada jer nije puno mastan i ne topi se na suncu.


Kada su proizvodi za negu tela, lica i kose nakon sunčanja u pitanju, jasno je da sam i ove godine verna Balei. Sve sem ulja za telo je ponovljena kupovina i zaista ne planiram da ih menjam ni u budućnosti. Šampon i balzam 2 u 1 je odličan, blag, pogodan za svakodnevno korišćenje i ima najsavršeniji miris kokosa na svetu. Ulje sam kupila slučajno jer je bilo na velikom popustu i iskreno, plašila sam se da nisam pogrešila. Jedne godine sam ponela na letovanje after sun puter i topila sam se kad god bih ga namazala. No, sa ovim uljem nemam taj problem. Jako se brzo upije i koža ostane lepo nahranjena i nežna, a pri tome, sporo se troši. Maske za kosu i za lice sam takođe ranije koristila i neći ih menjati. Masku za kosu iskoristim iz dva puta, dok maska za lice može da posluži 2x2 puta, tako da ne moram da dokupljujem ni za Italiju. Obavezno probajte!


Za kosu sam pored 2 u 1 šampona i maske ponela samo ovaj L'oreal Elseve sprej, koji služi i da štiti od spoljašnih uticaja, a i da olakša rasčešljavanje. Posebno mi je drag, jer se može koristiti i na mokroj i na suvoj kosi, tako da sam zaista bila sigurna da mi ništa više neće zafaliti (jer inače koristim baš puno proizvoda pri svakom pranju). Za tuširanje sam odabrala Weleda kremasti gel od nara koji je lagan, prirodan, a regeneriše kožu. Pošto smo na plaži ujutru i uveče, koristim ga dva puta dnevno jer ne podnosim so na koži (iako znam da je zdrava, ali šta ću). Pored toga, koristim ga i kao intimnu kupku i kao kremu za brijanje nogu jer ne moram da brinem znajući za odličan sastav. Probala sam ga i za umivanje lica, jer sam imala peh sa drugim proizvodom i zaista je fantastičan. Tu je i rol- on od limete o kom vam uskoro pišem, jer sam se zaljubila u njega! Naravno, u torbi za plažu se morao naći i Aktivni kiseonik, koji bih, da treba da ponesem samo jednu stvar na letovanje, bez razmišljanja izabrala. Koristimo ga svi redom, što za saniranje opekotina i ujeda komaraca, što za osveženje.


Dolazimo do proizvoda koji me je razočarao... Prvo, nisam dobro pročitala da je pitanju mleko, već sam ga ponela misleći da je umivalica- moja greška. Imala sam ranije full size Vichy mleko za čišćenje lica i zaista sam bila zadovoljna, međutim u ovom mini pakovanju kao da nije isti proizvod. Inače se slabo šminkam na moru, a posebno sada kada smo na porodičnom letovanju i ne izlazimo uveče, ali on nije uspeo da skine ni to malo šminke koju sam dvaput stavila na lice. Kada je nega lica u pitanju ponela sam samo dva proizvoda, a to su Caudalie krema i Clinique okoloočna krema, koje obe obožavam. Dužna sam vam receziju kreme za lice, pa i to uskoro očekujte.


U neseseru se našlo još par sitnica, kao što je L'occitane mini krema za ruke od verbene, koja je jako lagana i prava letnja. Kod kuće koristim sapun i losion za telo iz iste linije pa ću vam ubaciti još koju reč o njoj u toj recenziji. Kada su lakovi za nokte u pitanju, odabrala sam dva. Jedan je u mojoj omiljenoj boji (svetlo- plavi) OPI 'I cannoli wear OPI', a drugi je moj najdraži letnji lak svih vremena China Glaze 'pool party' koji sam nažalost potrošila, ali kupujem novi čim stignem u Beograd. Kada su parfemi u pitanju, zbog mini pakovanja i pravog letnjeg mirisa, ponela sam Yves Rocher toaletnu vodu od kokosa. Obožavam je i već vidim da ću kupiti bar i vanilu.

Koji su proizvodi vama najbitniji kada se pakujete za letovanje?
Pozdrav :)

3 comments:

  1. Super proizvodi. Pratim te i na instagramu pa sam tako i uživala u prizorima Bijele jer i ja u avgustu sa porodicom idem tamo.Kada je odabir kozmetike u pitanju pretežno iste stvari koristimo ali ću svakako isprobati Balea proizvode jer do sada nisam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ovde odgovaram sa zakasnjenjem jer ne stigoh ranije... Lepo se provedi, Bijela je super za miran odmor :)

      Delete