Pages

Monday, November 6, 2017

Graz haul & birthday new in



Kao što verovatno već znate, za vikend sam putovala u Grac i tom prilikom pokupovala sve i svašta, pre svega od brendova kojih nema kod nas. Naravno, tu su i oni nama dostupni, ali sam naišla na sniženja koja nisam mogla da propustim. U prethodnim novitetima sam izostavila rođendanske poklone pa ću vam sada i njih pokazati. Jedino što fali je Tarte paket, koji još nije stigao, pa ću o tome pisati u recenziji kada testiram proizvode. Znam da volite da čitate o novitetima, pa da počnemo odmah...




The body shop je definitivno jedan od mojih omiljenih brendova i ni sama ne znam kako sam letos dva puta na aerodromu uspela da odolim. Pretpostavljala sam da ću na jesen putovati negde i nadala sam se popustu. Srećom, tako je i bilo. U radnji je važio popust od 25% na ceo račun, ako imate njihovu (austrijsku) karticu, koju su mi na licu mesta izvadili besplatno. Odabrala sam nočno ulje sa vitaminom E tj. uljani serum, jer znam da je dosta hvaljen, čija je cena 20 evra, zatim ulje za skidanje šminke sa kamilicom po ceni od 13 evra, jer sam pri kraju sa Caudalie uljem koje mi se jako dopalo i naravno puter za telo od vanile, a kao što znate njihove putere obožavam! Njegova cena je bila 19 evra. Pošto sam prilično potrošila, popust mi je veoma odgovarao!

Tu su i tri stvari iz Yves Rocher radnje... Iako ovaj brend imamo u Srbiji, ja sam samo jednom uspela da kupujem sa popustom većim od 20%. Ovog puta, kod njih je sve u radnji bilo sniženo 40-50%, pa sam kupila ono što mi je potrebno i što mi se najviše svidelo. Odabrala sam sredstvo za skidanje šminke oko očiju za 3.5 evra, uljanu tuširalicu od argana za 6 evra i losion za telo od vanile iz limitirane kolekcije za samo 4 evra. Zaista sam super prošla jer je popust bio odličan!


Kiehl's je brend koji me već dugo privlači, pa sam za prvi put odabrala njihov najpoznatiji proizvod, kremu za lice (za sve tipove kože). Čitala sam puno recenzija, što pozitivnih, što negativnih, i jedine zamerke na koje sam naišla jeste to što se većina devojaka žalila da ova krema ipak nije za sve tipove kože, jer je premasna. Međutim, probala sam tester i deluje da će mi odgovarati, posebno tokom ovih hladnijih dana. Radnica mi je rekla da je caka u količni koja se nanosi, tj. da osobe sa suvom kožom treba da nanesu veću količinu od, recimo, nas sa normalnom. Uostalom, ako se pokaže kao masnija i sporo- upijajuća, koristiću je samo kao noćnu kremu. Njena cena je bila 20 evra, za manje pakovanje od 75 ml. Veće jeste isplativije, ali sam želela ipak da prvo uzmem manje, za probu.

Clinique set je skoro svuda bio rasprodat, pretpostavljam jer mu je cena niska (za ovaj brend) i koštao je 10 evra. Taman kada sam odustala od njega, slučajno ga ugledah u Muller-u. U njemu dolaze mini gel za umivanje (30 ml), tonik (30 ml) i serum/ krema (15 ml), kao i jako lep neseser. Pošto je ova kremica laganija, planiram da ceo set isprobam tek na leto. Uzela sam set u broju 2, jer je on za osobe sa normalnom kožom, koje imaju nešto suvlje obraze i malo masniju T zonu. 

U Kiko radnji nije bilo sniženja, iako je na sajtu drugačije, pa sam kupila samo karmin. Tražila sam karmin koji nije mat, a da je boje mesa. Dok sam probala testere nisam ni primetila koliko mu je savršeno pakovanje, pa sam tek po izlasku iz radnje videla da on izgleda veeeoma luksuzno. Da na njemu ne piše "Kiko" bila bih ubeđena da je u pitanju HE karmin od 30-40 evra, a ne 7 evra, koliko je koštao. Otvara se klikom na vrhu pakovanja, a finiš mu je satenski. Već vidim da će biti jedan od favorita!

Maybelline korektor mi nije bio neophodan, ali pošto ih kod nas nema a cena je jako povoljna (6 evra) odlučih da ga kupim, pa nek sačeka svoj red. Bio je i "age rewind" koji sam jako volela, ali eto odlučih da probam nešto novo. Uzela sam svetliju nijansu, u broju 10.

Tu je i Alverde dezodorans, kog verovatno ima i kod nas, ali kad sam već bila u DM-u kupila sam ga. Ja ove u spreju koristim za osveženje u toku dana, jer imaju alkohol pa peku nakon brijanja tj. kupanja. Izabrala sam miris zelenog čaja i agave, a cena mu je bila 3 evra. Kupila sam i Alverde advent kalendar za 20 evra, ali je baaaš ogroman, pa ne bi stao ni na jednu sliku. Počeću da ga otvaram 14. decembra, kako bih završila otvaranje svih prozorčića do našeg Božića, a na instastoriju možete pratiti šta se sve u njemu nalazi (@littleobsessionsbyms). Bili su u ponudi Balea (15 evra) i Trend it up (oko 25 evra) kalendari i dvoumila sam se da uzmem Balein, ali kako sam većinu proizvoda već isprobala, shvatila sam da je Alverde bolja opcija.


Lush masku sam zaboravila da slikam na gomili sa ostalim proizvodima, jer sam je odmah ubacila u frizider u kom treba da se čuva, pa evo zasebne slike. Izabrala sam njihovu najpoznatiju masku za lice i telo, koja je namenjena dubinskom čišćenju kože. Kupila sam malo pakovanje (10 evra) jer mislim da veliko ne bih stigla nikako da potrošim za 4 nedelje, koliki joj je rok od otvaranja, pošto je potpuno prirodna maska u pitanju. Večeras planiram da je prvi put probam, pa utiske očekujte uskoro!

To je to od kozmetičkog ulova iz Graca, a sada da pređem na rođendanske poklone od meni dragih ljudi, kao i od sebe same, haha.


Kerastase masku sam kupila sama sebi, da se počastim za rođendan. Poručila sam je sa Look fantastic sajta, kada je bila snižena, pa je plaćena 25 evra. To i dalje jeste puno novca za masku za kosu, ali ako uzmem u obzir da joj je cena po salonima kod nas 5-6000 dinara, mislim da sam dobro prošla. Dugo već želim da probam njihove maske, pa će mi se konačno ostvariti želja. Kao i uvek do sada kada poručujem sa ovog sajta, paket nije ocarinjen, pa nisam imala dodatnih troškova.

Kupila sam i dva proizvoda u L'occitane radnji u Ušću. Prvo sam se odlučila za okoloočnu kremu, kako bih iskoristila rođendanski popust od 25% (koji dobijete ako imate njihovu karticu, koja se besplatno vadi). Iako je prvobitni plan bio da kupim Kiehl's kremu sa avokadom, prelomio je popust, jer sam ovu na ovaj način platila 3500 din umesto 40ak evra. Nedugo zatim, sam videla da ponovo imaju akciju da dobijete divnu kutiju sa mini kremicama uz svaku kupovinu, pa sam odlučila da kupim i tonik iz iste linije. Ovo je novi, koji ima alkohol, ali i hijaluronsku kiselinu. Pošto meni alkohol u tonicima ne smeta, šta više prija mi, izbor je bio lak. Njegova cena je bila oko 2200 dinara.

Pošto sam Sofi maskom, sapunima i uljima bila prezadovoljna, odlučila sam da probam i kremu za lice. Ona je na njihovom sajtu bila snižena oko mog rođendana, pa mislim da joj je cena sa dostavom bila oko 1000 dinara. Ova je za normalnu i mešovitu kožu, kakva je moja. Pričekaće proleće, jer ipak prvo želim da isprobam Kiehl's po hladnijem vremenu.

Na poklon sam dobila i Deborah stik za konture, po svojoj želji, jer nemam nijedan kremasti proizvod za tu namenu, a kupila sam divnu Ecotools četkicu koju ste mogli videti u prethodnim novitetima. Pošto sam poklon naručila, haha, znam da je bio snižen u Jasminu na 650 dinara. Ovo je svetlija nijansa, dok je tamnija, po mom mišljenju previše narandžasta da bi mogla biti za konturisanje. Ovo sam koristila već nekoliko puta i oduševljena sam jer mi odlično dođe za brzinsko šminkanje, kakvo mi je skoro svako. Stik je jako kremast, pa čak i ako nemate četkicu, prstom možete sasvim lepo rasporediti proizvod i dobiti potpuno prirodne senke na licu.

Za kraj, tu je još jedan poklon, nova L'oreal maskara. Mnogi je porede sa Too Faced "better than sex" maskarom, pa neke strane, jako poznate, jutjuberke čak kažu da je bolja od nje. Ja sam nedavno tek probala Too faced maskaru i nije me oborila sa nogu, tako da ću ovu probati čim je potrošim (nećete puno čekati na poređenje, jer mi je TF maskara u mini pakovanju). Cena joj je oko 1500 dinara, čini mi se, ali je bila snižena 40% kada se pojavila.

Kako vam se dopadaju moji noviteti i o čemu želite da što pre pišem?
Pozdrav :)

3 comments:

  1. Jel ovo taj Clinique set? Bilo bi super ako je i u drugim gradovima u Mulleru snizen :)
    https://shop.mueller.de/clinique-3-phasen-systempflege-hauttyp-2-767659

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije, ovom je puna cena 10 €. Taj koliko vidim ima veca pakovanja :)

      Delete
  2. Zavidim ti na ovim proizvodima :D predivno, bas si se ponovila.

    volela bih da pogledas moj blog

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ReplyDelete